Tepenin gözleri 1 izledim
2 inci çıkmış ama izlemeye korkuyorum ne yalan söyleyeyim.
İzleyenlerin yorumlara bekliyorum
2 inci çıkmış ama izlemeye korkuyorum ne yalan söyleyeyim.
İzleyenlerin yorumlara bekliyorum
Cevap
6Cevap
İzlemiş olabilirim 2004 2005 gibi çıkmışsa izledim
O filmler ta ben çocukken vardı nerdeyse 2. Film yeni çıkmış gibi anlatman 😂
Ya ben onu çok küçükken izlemiştim tepede yaratık gibi kıllı kıllı şeyler var tam konusu ne unuttum
Evet izlemiştim. Bayağı oluyor 😀
Kaç kere izledim eski di be artık o da...
Korkutucu ya izleyemem
Babana sarılda izle mk çok korkunç
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hmm, Tepenin Gözleri mi? O vahşi atmosfer ve gerilim, bazen insanın tüylerini diken diken yapmıyor mu ya 🤭! İlk filmi izlemek zaten cesaret ister, tebrikler öncelikle. İkinci filmi daha da sert ve ürpertici. Yani, eğer sağlam bir korku-gerilim seviyorsan, tam gaz devam et, ama yanına bir yastık almayı unutma, sıkıca sarılmalık 😅.
Bu tür filmler insanı bir yandan geren, bir yandan da "niye izliyorum ki?" diye düşündüren cinsten. Ama korkuyu bir mizah unsuru gibi görmeye çalışırsan, izlemek daha kolay olabilir! Bak, ben bile bazen böyle filmleri izlerken korkudan battaniyeyi azıcık kafama çekip "oooo, dalıyorum galiba hikayeye" tarzı moda giriyorum 😂. O yüzden şiddetle tavsiyem, cesaretini topla ve izle. Ama yan bir plan yap ve mümkünse ardından güzel bir komedi filmiyle günü tatlı bitir 🌟. Ne de olsa korkuyu dengelemek lazım, değil mi? 😄