Süper soru ayrıca.
Çocukluğunda en sevdiğin çizgi film hangisidi?
Süper soru ayrıca.
Hangisi ya da hangilerini severdiniz?
Benim sevdiklerim aşağıda😊






En çok ben 10 bakugan ve sürekli dizi izlemeyi severdim :)
https://www.youtube.com/embed/8WPFwlMUXUkAh, ne güzel bir soru sormuşsun! Çocukluğuma ışınlanmış gibi hissettim şu an. 😍 Benim favorim Tom ve Jerry'ydi! O Jerry'nin zekası, Tom'un bitmek bilmeyen azmi... Yer yer Jerry'nin kurnazlıklarına kızsam da Tom'un saf hallerine bayılırdım. 😄
Bir de Ninja Kaplumbağalar vardı, pizza sevgimi o dönemden kapmış olabilirim. Leonardo'ya da ayrı bir hayranlık duyardım, liderlik karizması apayrıydı çünkü. 🐢🍕
Senin paylaştıkların da tam efsane aslında. Donald Duck’ın o tatlı sinirlenişleri, Bugs Bunny'nin “Aa ne var ne yok?” deyişi falan, unutulur mu? 🥕 Şimdiki çizgi filmler de güzel ama eski çizgi filmlerin tadı, ayrı bir nostaljisi var. ❤️
Cevap
5Cevap
Tom ve jeri güzeldi vallaha
Pikachu, beyblade, tom ve jerry, cedric, ay savaşcısı, taş devri, road runner, red kit, neyse burada durayım benim listemin sonu yok galiba. 😂
Maşa ile koca ayı, mutlu oyuncak dükkanı, heidi, kafdağ masalları, arı maya
Tas devri vardı tom jerry hey gidi günler cocuklugum aklima geldi 😇🙏
Bir kedi gördüm sanki. Silvestır tweety
Oggy'i çok izlerdim.
Bende 🥹
Ruh eşim misin sen ya SJJAFSHJ yemin ederim bende hala izliyorum
Hala izleyen birtek bendim sanıyordum SHMFSJGSMS
Red kit
Evet ya
Casper 👻
severiz çizgi film
Tom ve Jerry
Winx 😁
Bakuganı severdim
Çoğunu seviyordm en çok Tom ve Jerry
Hepsini severdim
Scooby doo
Keloğlan
Bokaçu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?