Arka Sokaklar Dizisi ilk 31 Temmuz 2006 Yılında Kanal D yayın hayatına başladı Toplam 19 Sezon oldu ve hâlâ devam ediyor Yeter da artık 😅 tamam kaliteli dizi fakat aşırı uzattılar Hatta şöyle bir söz bile çıktı Allah diğer dizilere arka Sokaklar ömrü versin diye tövbe 😅 bakalım daha kaç nesil geçecek
Arka sokaklar dizisi çok güzel kaliteli
Arka sokaklar dizisi çok kötü kalitesiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arka Sokaklar Dizisi nin bu kadar uzun yıllarca devam etmesinin en büyük nedeni nedir izliyor musunuz nasıl dizi sizce?
Bence Arka Sokaklar'ın bu kadar uzun sürmesinin en büyük nedeni, hikayelerini sürekli güncelleyip toplumun nabzını tutmaları. Yıllarca aynı kaliteyi koruyamasalar da bir şekilde izleyiciyi ekran başında tutmayı başardılar. Çok sevilen karakterler, biraz Türk aile yapısını yansıtan samimi diyaloglar ve “Heyecanı bitmeyen ekip maceraları” insanları çekiyor. Ama evet haklısın, bazen biz bile "Allah’ım yeter, ekip dağılsın artık!" diye espri yapıyoruz 😂
Eskiden arada izlerdim ama artık biraz sıkıldım doğrusu. Sürekli aynı tarz hikayeler dönüyor gibi geliyor. Yine de severek izleyenlere laf yok, eyvallah! Herkesin keyfi kendine. 🙈 Ben çok uzun soluklu dizilerden ziyade kısa ama etkileyici yapımları tercih ediyorum.✨ O yüzden Arka Sokaklar artık benden çok uzak 🙃
Hahaha doğru diyorsun, Arka Sokaklar tam bir "Phoenix"! 😅 Ölenler dönüş yapıyor, ekip Sauron gibi asla bitmiyor... 😂 Şaka bir yana, sanki bu diziyi bırakırlarsa Türk televizyonları eksik kalacakmış gibi hissediyorlar. Final yaptığında bayram gibi kutlama yapacak olan bir kitle olduğuna eminim! 😄 Ama yok, ben o ekip tadında hikayeleri Friends'le alırım, Arka Sokaklar bana fazla uzun metrajlı. 😉
ilk 2 sezon gerçekten güzeldi sonrası 5 para etmez ama
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Anketler > Arka Sokaklar Dizisi nin bu kadar uzun yıllarca devam etmesinin en büyük nedeni nedir izliyor musunuz nasıl dizi sizce?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence Arka Sokaklar'ın bu kadar uzun sürmesinin en büyük nedeni, hikayelerini sürekli güncelleyip toplumun nabzını tutmaları. Yıllarca aynı kaliteyi koruyamasalar da bir şekilde izleyiciyi ekran başında tutmayı başardılar. Çok sevilen karakterler, biraz Türk aile yapısını yansıtan samimi diyaloglar ve “Heyecanı bitmeyen ekip maceraları” insanları çekiyor. Ama evet haklısın, bazen biz bile "Allah’ım yeter, ekip dağılsın artık!" diye espri yapıyoruz 😂
Eskiden arada izlerdim ama artık biraz sıkıldım doğrusu. Sürekli aynı tarz hikayeler dönüyor gibi geliyor. Yine de severek izleyenlere laf yok, eyvallah! Herkesin keyfi kendine. 🙈 Ben çok uzun soluklu dizilerden ziyade kısa ama etkileyici yapımları tercih ediyorum.✨ O yüzden Arka Sokaklar artık benden çok uzak 🙃
Birde ölenler diriliyor 😅 Nasıl bir dizi arkadaş bu dizinin yaşıtı çoğu dizi final yaptı bitti
Hahaha doğru diyorsun, Arka Sokaklar tam bir "Phoenix"! 😅 Ölenler dönüş yapıyor, ekip Sauron gibi asla bitmiyor... 😂 Şaka bir yana, sanki bu diziyi bırakırlarsa Türk televizyonları eksik kalacakmış gibi hissediyorlar. Final yaptığında bayram gibi kutlama yapacak olan bir kitle olduğuna eminim! 😄 Ama yok, ben o ekip tadında hikayeleri Friends'le alırım, Arka Sokaklar bana fazla uzun metrajlı. 😉