
Eğer yemekteyiz programında olsaydınız, rakiplerinize misafir olduğunuzda her ne kadar güzel yapmış olurlarsa olsun, düşük puan vermek için bahane üretir miydiniz? Ayrıca bu bahaneler neler oldu mesela? 🤣

Eğer yemekteyiz programında olsaydınız, rakiplerinize misafir olduğunuzda her ne kadar güzel yapmış olurlarsa olsun, düşük puan vermek için bahane üretir miydiniz? Ayrıca bu bahaneler neler oldu mesela? 🤣
Aman tanrım o tür programlar tam bir rezalet düşünsene oraya katılıyorum ayy düşünmesi bile sinirleri geriyor 😆
Neyse diyelim ki katıldım öncelikle adaletli olurdum kaybedeceğimi bilsem bile ben netimdir haksızlık asla etmezdim 😊
Asla öyle bir şey yapmazdım. Sadece şov yapanların ağızlarını hakaretsiz sustururdum. :) Bu konuda Bordo Bereliyim. :)
Hayır neyse onu veririm ben hariç herkes birinci olur 🤣
Olmaz öyle ya sen de olabilirsin ama 😂
Olamam ki herkese bol keseden puan verince nasıl olayım
Bol keseden olması gerekmez ki
Onlara göre benimki bol keseden olur deli gibi tıkınıp 3 veriyorlar en yüksek 🤣
Sen bunun altında niye kalasın ki sil süpür sonra da 1 puanı ver 🤣🤣
Hahah uyuyamam öyle yapsam ben
1. olunca kazanacağın ödül seni uyutur hahaha
Uyutmaz parayı severim ama vicdan önce gelir
🙈🤣
Teşekkürler 🥳
Cevap
2Cevap
Ben her türlü çirkefliği yapardım :D
Mesela? Çirkef barışı göster hadi fkdldld
sdfsdfd tuzun üstün de baharat var derdim
😂
yemek yemek için katılırdım kazanmak için değil fjdjs
Hakki neyse onu veririm, yeterki ağzımı laik olsun 😋✨
Yiaa demi 💅🏻💓
Neler nelerrrr?
Ben hepsine tam puan verip program boyunca kötü yorum yapardım değişik konsept olsun şeşeşlzöd
Senin hesap aynı bu;
youtube.com/shorts/e4twMziKywk?si=qMkQWYKyBY9HadCP
Oo domates çorbasi falan yapardim jsjs Pilavdan su tadı alırdım jsjdk 2 verirdim jsjkd
Omaygatt neden domates çorbasından domates tadı alıyomm
Ay bu ne biçim kuru fasulye yaa sırılsıklam kuru fasulye dediğin kupkuru olur FKDLDLDŞDKSL
HAJAJAJAJJAJAJSKSKSKDK Aynen tam olarak bu hajsjdjdl
Asla bu hileye kul hakkına girer.
Hayır ama kesin birine dalar diskalifiye olurdum 😁✌🏻
Yemek olsun yarışma önemli değil sjsbshsj
Hakkı neyse onu veririm
Üretmezdim. Kimin hakkı neyse onu verirdim
Beyin kanaması geçirirdim herhalde o programda
Üfff çok cringe. Hayır katılmam
Yapardım herhalde söz vermemem her şey olabilir😂
Yok herkesin nefretini kazanamam.
Bahane üretmez, hakkı neyse onu verirdim.
Yokk
Evet
Neyi hakediyorsa onu veririm kazanıp kaybetmem önemli değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?