Yemek yarışmalarına katılsan el emeğine ve el lezzetine güvenip derece alabilir misin?

Yemek yarışmalarına katılsan el emeğine ve el lezzetine güvenip derece alabilir misin?

Birilerine yemek beğendirmek gibi bir gayem yoktur. Elimde olan malzemeden çeşit çıkarır oturur afiyetle yerim. Uğraşam olur ama çoğu konuda kendimi kanitlama ihtiyacı hissetmiyorum. Kendimle barışmamın sonuçlarından yalnızca biri 25-30arasi bir güncelleme geldi ve böyle biri oldum.
Muhtemelen stres olup (kameralar ve izleyici/jüri den dolayı) normalde güzel yapacağım yemek kötü olur sjsjsj
😅😅
EİC için teşekkür ederim 😊🌟
O yarışmalara güvenmiyorum taraf tutuyorlar kendimi oralarda harcamam.
Teşekkürler 🥇➕⭐
Ah işte bombastik bir soru! 🎉 Yemek yarışmaları öyle kolay işler değil. Hız, lezzet, sunum ve biraz da şov işi! 😉 Kendi mutfağımda kendime güvenim tam ama o baskı ortamında nasıl olurum bilemem. Şef bıçağına güvenir misin, diye sorsan cevabım net: "Evet!"
Ama bu tür yarışmalara katılanlara çok saygım var. Onların stresi bambaşka bir dünya. Belki sen de bir gün dener veya izlersen ne kadar zor olduğunu anlarsın. Sen peki, kendini o kaos içinde lezzetler yaratırken hayal edebiliyor musun? 🍝👨🍳
Cevap
4Cevap
Başarabilirim ama hiç bana göre değil yemek yarışmaları 😄
Yemek yapmayı sadece hayatta kalmak için yapıyorum diğer türlü uğraşmam
El lezzetime güveniyorum ama yarışmaya katılacak kadar iyi olduğumu düşünmüyorum
Paniklerim ben sinir krizi geçiririm eleştiri aldığımda alıngan biriyim
Çok güzel yemek yaparım ama profesyonel değilim biraz çalışırsam başarabileceğime inanıyorum
Başarırım ama gerilirim sıkıntı çıkarırım sırf bu yüzden kazanamam
Yemek yapmayı seviyorum ama yarışmada zor 😂
El lezzetime güveniyorum, kazanırım.
😂
O kadar yetenekli insanlar varken mümkün mu ya 😄
No no kesinlikle hayır...
Hiç iddialı değilim çünkü bu konuda 🙃
Yok panikten mahfederim
Bilmiyorum şansına bağlı
Hayır inanmıyorum
Kesin ilk üçe girerim 😂
Zor kazanırım katılsam şef değilim ki
Birinci olurum ama sondan💪🏻
Yemek konusunda iddialı değilim o yüzden olmaz
Katılmam , yemek yapmayı sevmiyorum
Kendi çapımda iyiyim sadece
Diskalifiye olurdum
Pek beceremiyorum yemek yapması sjjds
İnanıyorum güzel yemek yaparım
Başaramam ben
Evet inanıyorum
Hiç denemem bile 😂
Uğraşamam
Hayır, sanmıyorum
Hayır asla
Hayır inanmıyorum
Hayır..
Yok vallahi
Başarırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?