Ben çok seviyorum ya siz?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben çok seviyorum ya siz?

Anime hastasıym
Death note
Attack to titan
Red moon
Orange
Ilk ikisi harika, öbür ikisini bilmiyorum. Vay be demek sende animecisin 😅
Yess
Cevap
1Cevap
evet severim ben de
Süper
Eskileri izlemiştim 6-7 sene önce, çizgi filmlerinden tvde gördüğümde izlerim ghibli pr. filmlerini anlamlı filmler.
Hala güzeller tavsiye ederim
Solo leveling var kore animesi su an cok tutuluyor onu tavsiye edebilirim
Çok sevrim en sevdiğim anime attack on titan
Attack on titan cok iyi ya, benimde One Piece ve Black clover
Severim
En sevdigin hangisi?
Death note🍎
Harika 🍀 L çok iyiydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar