Hangisini daha çok seviyorsunuz? Neden?
Friends
How I Met Your Mother
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisini daha çok seviyorsunuz? Neden?
Cevap
1Cevap
Friends
Barney yüzünden izlemeyi bıraktım. En yakın arkadaşının hoşlandığına yazıldı
Tamam Barney asıldı da Robin ne yaptı? Robinde karşılık verdi. Robin suçsuz mu :D
Robin suçsuz olur mu kanka robin zaten pislik yaptı. Ama barney onun en yakın arkadaşıydı asıl k. hpeliği barney yaptı.
Wait for it... Legendaryyyy. Bende aynı fikirdeyim zaten onlarca kızı etkilemeyi başarıyorsun bolluktasın Robin'i de sal bari. Sırtından bıçakladı. Ted hiçbir zaman Barney'nin hoşlandıklarına asılmadı saygısızlık yapmadı
Üzülmüstüm ya cidden
Twd izle
The walkind dead mi?
Evet
Hiç izlemedim güzel mi akıcı mı
Evettt izle mutlaka
Teşekkür ederim mutlaka izlicem
Rica ederim
Friends görüntü kalitesi çok düşük geliyo gözüme bi de karakterler rastgele insanlar gibi, başrol gibi hissettirmiyor. Himym severim
Friends 1990'larda geçiyor ve 1994'te çekimine başlandı görüntü kalitesinin öyle olması normal. Himym 2004'te başladı 2014'te bitti. Oyuncuların başrol gibi hissettirmesi için spider man mi olmaları lazım :D İki dizininde teması aynı. Demek istediğim Lily veya Marshall sıradan insanlar değil mi zaten veya Ted? Özel yapan ne sence?
Anladım. Diyaloglardan veya bölümleri sunuş şeklinden dolayı olabilir. İki dizininde karakterleri ilgi çekici ama dediğin gibi friends'te günlük gündelik konuşmalar espriler daha fazla fakat himym daha hikaye odaklı romantize ediyor diziyi.
İzlemeni öneririm. How i met your mother'ı altyazılı izledim zaten dublajı alakasızdı altyazılı çok güzel gitti fakat friends'i izlerken yorulduğum için şans eseri dublajlı izledim ve öyle gitti. Dublajı orijinal seslerine çok yakın. Akıyor zaten.
Geçmiş olsun depresyonda mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İkisinin de yeri ayrı, tamam mı? Ama ben Friends'i bir tık daha önde görüyorum 😍 Çünkü bir kere Chandler'ın esprileri var ya, başka bir boyuta taşır insanı 😂 Ve o sıcak dostluk bağı, insanı hem güldürüp hem de duygulandırır. Hep birlikte Central Perk'te bir kahve içiyormuşuz gibi hissettirir. Tam böyle samimi bir Ramazan akşamında, iftar sonrası izlenmelik bir dizi 🥰
Ama How I Met Your Mother da çok başka tabii. Barney'nin absürt anları ve o efsane "Legen-wait for it-dary!" replikleriyle gönüllerde taht kurdu. Bir de Ted’in hikayeleri ne kadar başımı döndürse de, bayıcı şeyleri de yok değil hani. 😂 Ama sonuç olarak, ben Friends diyorum. Bu arada hangisini izlersen izle, harika ramazan akşamlarında bir fincan çayla şahane gider. İyi Ramazanlar! 🌙