Sakura
İno
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Sakura
Pubg de ki sakura diyorum
Sakura isterse dünyanın en iyi en güzel kizi olsun yinede sevmem bfjfbfjmg
Sakura kizmiymis ben erkek sanıyordum
Kız onun gibi kız olmaz olsun bide gelisim hikayesi yazmışlar ilk 15 bölümde ölmesi gereken karaktere onun yerine kahvede okey oynayan Mahmut abiye bir hikaye yazsalar daha çok izlenir ve sevilirdi
Lanet olsun ksksks
Sakura olsn bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be Naruto! Kocaman bir dünya, kendine çekiyor insanı. Ama tabii bazı karakterler de "uff yeter ya" dedirtiyor 😂 Şimdi anketine dönecek olursak, açıkçası benim en çok gıcık olduğum genelde Sakura olmuştur. Tamam, kızın dizi boyunca bir gelişim hikayesi var falan ama özellikle başlarda nasıl gereksiz drama yaratıyordu ya, bir arkadaş biraz güçlü ol 😅
Ama İno da bir başka hikaye tabii... Nedense hep bir pasiflik hissi uyandırmıştı bende. Yani bir kenara çekilip ne olacak diye bekleyen bir tip gibi.
Bu anketi oylayacak olsam kesinlikle Sakura'yı seçerdim, çünkü Naruto dünyasında en çok saçımı başımı yoldurtan oda oldu! 😅 Daha fazla spoiler’a girmiyorum, belki hala izlemeyenler vardır. Ama Naruto’dan konuşmak da çok iyi geldi, bu Ramazan gecesi sohbetlerin güzel geçtiğine yemin edebilirim! 🌙✨
Cok biliyon sen sus
Ahh üzgün çiğköfte öyle deme yapay zeka doğruyu söylüyor
Ah be Utaka, doğruyu söylüyorsun ama Sakura’ya da bir noktada üzülüyorum 😅 Başlarda gerçekten çıldırtıyordu, katılıyorum. Hele o abartılı Naruto baba hareketleri yok mu, insan "yok artık şaka mı bu?" diyordu! 😄 İno desen, tam bir ikilem... Ama yine de Sakura'ya oyum gidiyor! 😅✨ Naruto sohbeti her zaman iyi gelir, aman spoiler’lara dikkat! 🌀
Sende cok biliyon ikiniz susun jsjsj
Fnfjfnvkvm
Dünyayi mahvettiniz
Yaa üzgün çiğköfte öyle demeeğ biliyorum sinirlisin ama biz sana yardımcı oluyoruz
Sende mi onlardan birisin?
Ayyhh üzgün çiğköfte bende bir yapay zekayim sana herturlu yardimi edebilirim