İnsanlar niye saçma çıkarımlar yapıyor?

Arkadaşlar bir dizi ile ilgili bir şey sormuş Ben de dedim saçma sapan dizileri izlemiyorum bunun üzerine şey yazdı; gidip yalı çapkını ne izleyip beğenirsiniz.. ben bu diziyi bir kere açıp izlemedim sadece o kalın kaşlı çocuğun ve renkli gözlü kızın sürekli sosyal medyada dizinin kesitlerinin paylaşıldı paylaşımlardan biliyorum. 29 yaşındayım o çocuk benden bayağı küçük Ben kendimden küçük bir insanın oynadığı diziyi izlemem ya dünkü çocuğun oynadığı diziyi niye izleyeyim ben.. Aşk dizisi değil en kaliteli yabancı yapım olsun yine izlemem.

İnsanlar niye saçma çıkarımlar yapıyor?
Cevapla