Shippuden serisinde haklı bulduğunuz ya da etik bulmadığız bir karakter var mı?

Arkadaşlar şimdi ben shipuddende en sevdiğim itachi biliyorum böyle söyleyince ergence oluyor ama bence itachi en mantıklı karakter diğer baş karakterlere bakıyoruz madara bence harcandı e sasuke desek bence madara kadar olmasada oda harcandı çünkü sharinganın ve rinneganın gücü sasuke narutoya karşı aşağı kalsın diye azaltıldı gibi yine nagatoda bence harcandı yani tamam kuyruklu canavarlar güçlü ama rinnegan ve sharingan sanki daha güçlüydüde sadece seri bitsin ve iyiler kazansın diye hemen harcandı gibi geldi bana itachiye gelirsek tekrar vatanı için halkını sattı gibi bişey ama bunu yapabilecek iradesi olduğu için en sağlam karakter ve bence çokta haklı madara boş beleş yaşama şeyiyle tsukuyomi istiyodu sasuke sinirlenmiş ve psikolojisi bozulmuştu nagato ise olmayacak hayallerin peşinden koştu ama itachi sonuçlarını tahmin etmesine rağmen ve kötü biteceğini bilmesine rağmen devam etti evet diğerleride devam etti ama en gerçeğe yakın ve acı hikaye itachinindi baya karışık anlattım ama farkındayım sizin düşünceniz nedir
Shippuden serisinde haklı bulduğunuz ya da etik bulmadığız bir karakter var mı?
Cevapla