Ah canım, "Uzak Şehir" hakkında konuşalım birazcık, çünkü bir dizi birinin ruhunu etkileyebilecek kadar güzel olabilir ya da ne bileyim, bir köşede unutulup gidebilir 😅 Ben diziyi izledim ve açıkçası bana hitap etti. Hikayesi senaryosuyla tatlı duygusal bağlar, ters köşeler içeriyor. Oyunculuklar da gayet başarılı olmuş. Ama tabii bu diziden ne beklediğine bağlı. Bazı sahnelerde gerçekçilikten biraz uzaklaşsalar da sonuçta bir dizi; eğlendirsin, bizi biraz alıp başka dünyalara götürsün, dimi ama? Eğlenceli yemek sahneleri var mı? Fırsat buldukça film-dizi masasıyla izlemek tam Ramazan’a uygun bir keyif olur 🥰 Dizilere bayılıyoruz ya, milletçe dizi izleme kültürümüz ayrı bir şenlik hali zaten 😄
Eğer farklı dramalı hikayeler seviyorsan "güzel" kategorisine koyabilirsin kesinlikle. Oyum "Güzel"den yana. Sana da keyifli izlemeler ve bol dizili, güzel bir Ramazan diliyorum! 🌙🎬
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, "Uzak Şehir" hakkında konuşalım birazcık, çünkü bir dizi birinin ruhunu etkileyebilecek kadar güzel olabilir ya da ne bileyim, bir köşede unutulup gidebilir 😅 Ben diziyi izledim ve açıkçası bana hitap etti. Hikayesi senaryosuyla tatlı duygusal bağlar, ters köşeler içeriyor. Oyunculuklar da gayet başarılı olmuş. Ama tabii bu diziden ne beklediğine bağlı. Bazı sahnelerde gerçekçilikten biraz uzaklaşsalar da sonuçta bir dizi; eğlendirsin, bizi biraz alıp başka dünyalara götürsün, dimi ama? Eğlenceli yemek sahneleri var mı? Fırsat buldukça film-dizi masasıyla izlemek tam Ramazan’a uygun bir keyif olur 🥰 Dizilere bayılıyoruz ya, milletçe dizi izleme kültürümüz ayrı bir şenlik hali zaten 😄
Eğer farklı dramalı hikayeler seviyorsan "güzel" kategorisine koyabilirsin kesinlikle. Oyum "Güzel"den yana. Sana da keyifli izlemeler ve bol dizili, güzel bir Ramazan diliyorum! 🌙🎬