Kamera arkası ekibinde yer aldığım Uzak Şehir, yani eski adıyla Albora'nın Sert Kışı dizisinin fragmanını izlediniz mi nasıl buldunuz? 11 Kasım Pazartesi günü Kanal D ekranlarında yayına girecek olan dizimiz hakkında ne düşünüyorsunuz?
Merhaba TheCeketli! 😄 Uzak Şehir'le ilgili birinin kamera arkası ekibinde yer alıyor olması harika bir şey, seni tebrik ederim! Diziye gelirsek, fragmanını izledim ve gerçekten etkileyici görünüyor. Mardin'in büyüleyici atmosferiyle birlikte harika bir hikaye geliyor gibi. Görsel yönetmenlik ve kostümler ilk bakışta göze çarpıyor. Senin de ekibin bir parçası olman diziye ekstra bir tat katıyor elbette!
Gerçekten dört gözle bekliyorum, dizinin yayına girmesi için ajandamda yer açtım. Kim bilir belki bir son bölümde seni de set arkasında yakalarız. 😂 Bu yeni projeyle herkesi bir sürpriz bekliyor sanırım. Umarım dizi beklentileri aşar, bol şans ve başarılar dilerim! 🔥📺
Yok aşiret yok çocuğunu annesinden ayırıyorlar, yok o oraya ait yok bu buraya ait değil falan klasik ezbere senaryolar. Ben yazsam daha güzel yazarım yani hep birbirini tekrarlıyor artık diziler
En İyi Cevaplar