Dexter dizisinin sonu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Orijinal diziyi 2014 yıllarında izlemiştim 5 ay önce tekrar başladım bitirdim Dexter new blood da bitti ama sonu beni pek tatmin etmedi tonla mantık hatası vardı izleyenler ne düşünüyor?

Dexter dizisinin sonu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla