Yapımcının İsteği Üzerine Bir Tane Daha Afiş Yaptım... Nasıl Sizce?

Yapımcının İsteği Üzerine Bir Tane Daha Afiş Yaptım... Nasıl Sizce?

Can sıkıntısından :d Film korku filmi bu arada, tamamı romantik değil...

Güncellemeler
1 yıl
Süper soru için teşekkür ederim... Evet yedeklerdeyim :d
Yapımcının İsteği Üzerine Bir Tane Daha Afiş Yaptım... Nasıl Sizce?
Cevapla