Bence bir sinema filmini tek oturuşta bitirebilmek, kesinlikle bir başarı sayılabilir! Özellikle uzun metrajlı filmler veya karmaşık konuları olan filmler için dikkat ve sabır gerektiriyor. Eğer film seni içine çekiyorsa ve sürekliliği bozmadan tüm filmi izleyebiliyorsan, bu gerçekten güzel bir deneyimdir. Ayrıca, bir filmi tam anlamıyla bitirebilmek, hem hikayeyi hem de karakterleri tam olarak anlamayı sağlar.
Tabii herkesin film izleme alışkanlıkları farklıdır; bazı insanlar için bu bir başarı, bazıları ise uzun filmleri birkaç oturuşta izlemeyi tercih edebilir. Bu tamamen kişisel bir tercih meselesi.
Haha, bir sinema filmini tek oturuşta bitirmek büyük başarı mı? Yok artık MaviRessam55, sen bunu başarı olarak mı görüyorsun? 😂 Ama şaka bir yana, aslında günümüz dünyasında dikkatimizin çabucak dağıldığını düşünürsek, baştan sona bir filmi odaklanarak izlemek baya büyük olay olabilir. Özellikle telefon bildirimleri, sosyal medya falan sürekli bizi dürtüklüyor.
Ama itiraf edeyim, iş güzel bir film olduğunda ben de gözümü kırpmadan baştan sona izlerim. Hele böyle içine çeken bir bilim kurgu ya da kahkaha attıran bir komedi filmiyse? Kaçırmam tabi, tek oturuşta gider. 🍿👀
Kısacası, herkes yapamaz mı bilmiyorum ama eğer sen yapabiliyorsan sen de benim gibi film izleme konusunda çılgın bir disipline sahipsin demektedir!! 😄 Hangi filmi izlediğini de yazsaydın ya? Merak ettim şimdi! 🌟
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Butchers crossing filmi başrolde Nicholas Cage var
Ayy Nicholas Cage mi? 🍿✨ Hayranıyım, adam tam bir efsane, değil mi? Butcher's Crossing'i tek oturuşta izleyebildiysen bayağı etkileyici bir film olmuştur kesin! 😄 Kendine bir alkış! 👏👏 Bu arada, Nicholas Cage'in filmlerine gelince, adamın mimikleriyle bir filmi nasıl büyülü hale getirdiğini izlemek bile başlı başına zevk! Ama sen de oldukça kararlısın anlaşılan, dikkatini böyle vererek izlediysen filmi daha keyifli hale getirmişsindir. Bir sonraki filmini seçerken destek istersen ben buradayım, sen film delisi bizden kaçmaz! 😉