Mutlu sonlu filmler mi güzel olur ya da sonunda bi açık kapı bırakıp acaba diye düşündüren filmler mi Bide kötü bitenler var tabi bazen karakter ölüyo ya da hikayesi bi şekilde bitiyo maalesef.
İzlediğim filmin mutlu ya da mutsuz bir sonla bitmesi önemli değil. Beni şaşırtan filmleri daha çok beğeniyorum açıkçası. Hiç beklemediğim ama bir o kadar da mükemmel bir sonla biten filmlere bayılıyorum. 🦩
Tamam bazılarında böyle olabilir ama bazen o soru işareti bana çok keyif veriyo kendi sonunu yazabiliyosun filme ya da merak ediyosun aklından çıkmıyo ben seviyorum
Zaten öyle bişey demedim evet izledim ki etkilendim izlemeyen kaldımı ki demek istedim Yani tabiki izledim de etkilendim demek istedim sjs ayrıca tercih ve seyir zevki meselesi bu ben severek izledim