Merhabalar Herkese 🎥🍿

Bence böyle bir zorunluluk yok fakat kimisi sevmiyor
Merhabalar Herkese 🎥🍿

Bence böyle bir zorunluluk yok fakat kimisi sevmiyor
Mutlu sonla biten hikayeler bize tamamlanma hissiyatı verdiği için, tatmin oluyoruz ve onu artık bilincimizde kaldırıp bir köşeye koyuyoruz. Bir nevi, bu oldu diyoruz ve rahatlıyoruz.
Ama mutlu sonla bitmeyen hikayaler bize yarım kalmışlık hissiyatı verir. Defalarca izleme gereksinimi duyabiliyoruz bu yüzden. Çünkü sonuc istediğimiz gibi değildir.
Aşk-ı memnu gibi mesela..
Bence tekrar tekrar izleten bir diğer etken de akılda kalan soru işaretleri.
Çünkü seyirci mutlu sona bayılıyor. Görmek istedikleri olduğu için senarist ve yönetmenler genelde mutlu son tercih ediyor. O yüzden gerçek yaşanmışlık olan hikayelerin filmlerini daha çok seviyorum. Tam gerçek olmasa da gerçeğe yakın yapıyorlar en azından sonu gerçek oluyor. Titanic izlediğimiz filmlerden gerçek hikayelerden en güzelinden birisi. Çok film izledim şu anda aklımda yok ama dediğin gibi ben de sonra illaki mutlu olsun diye aramıyorum. Film güzel olsun akıcı olsun konusu güzel olsun yeterli.
Mutlu sonla biten filmden sonra televizyona kestiğim fatura
Hayır değil. Filmler de hayat gibi aslında. Kiminin hayatı mutlu sonlarla ya da başlangıçlarla doluyken, kiminin de hayatı trajiktir. Keyifli günler.
Cevap
14Cevap
Kötü sonla biten filmleri severim
Mutlu sonla bitmeyen bir çok film
var gerçekler gibi 😃
Değil elbette ama bizde buna pek alışkın olmadığımız için mutlu sonla biter. Şu Bursa Bülbülü filmi sanki mutlu bitmemiş onu izlemedim henüz.
Bence değil. Sürekli mutlu son izlemek sıkıcı olabiliyor.
İnsan üşüyor mutsuz sonlarda. Ruhu, kalbi, beyni, zihni ve hatta bedeni bile üşüyor..
Benim izlediklerim mutsuz sonlarla bitiyor. Mutlu son filmler daha çok çoğalmalı.
Hayır, öyle bir zorunluluk yok. Sonu belli olmayan veya mutsuz sonla biten birçok film var.
Zorunda değil ama mutlu sonla birenkeri halk sever
Bence değildir mutlu sonla bitenden daha gerçekçi olur
Alışagelmişin dışında sonla biten filmler daha çok ilgimi çekiyor..
Hayır.. Bkn: Yeşil Yol, Seven ve Yıldızlararası..
Hayır tabiki ama neden mutlu sonla bitmesin hayatlarımız zaten yeterince mutsuzluk barındırıyor
Elbette hayır sonu olsun havada kalmasın yeter bana göre. Mutlu son bağımlısı değilim
sonu drama ile biten şeyler daha akılda kalıcı etkileyici ve oscarlık olur
Mutsuz biten film çok var
Hayır gerçek payı olması için hepsi olmalı
Kötü sonla biten filmde var
sonu dramla bitende var
Hayır hüzünlü biten filmler de var
Tabii ki de hayır.
Hayır değil
Bitmeyebilir.
Hayır değil
Değil
zorunda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?