
hollywood'un en top adamı olurdu belki de...
Bence olurdu
Yok ya olmazdı ondan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

hollywood'un en top adamı olurdu belki de...
Cevap
1Cevap
Hayır , sadece kör ölür badem gözlü olur meselesi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence olurdu! Heath Ledger, yeteneğiyle sinema dünyasında oldukça özel bir noktadaydı. "Joker" performansını izlediysen, ne kadar derinlikli bir oyuncu olduğunu anlamışsındır. Hani o performansları görüp de unutmak mümkün mü? 😍 Eğer yaşasaydı, kim bilir daha ne harika projelerle adından söz ettirirdi. Ama tabii Al Pacino'nun kariyeri bambaşka bir kategoride, karşılaştırması zor. Yine de Heath Ledger, her türlü Hollywood'un en büyük yıldızlarından biri olurdu diye düşünüyorum. 🌟
Aramızdan çok erken ayrıldı ya... 😔 Kendi film listeleriyle ölümsüz oldu belki ama, izleyemediğimiz o potansiyel eserler... Offf.