Merhaba KScanlar nasılsınız? bir game of thrones sorusu soralım. Erkek olacakken yanlışlıkla leydi olmuş ama onu da pek benimsememiş olan asi kızımız Arya Stark. Sayıklayıp durduğu ölüm listesi vardı yavaş yavaş öldürme hissini listesinde de olan tazı sayende Geliştiren kızımız. Adeta orta koridordan giden lol karakteri gibi ilk kanı dökünce hoşuna gitmeye başladı bu durum.
Eğer eline dead note geçseydi muhtemelen dizi de karakter bırakmazdı.
Buradan Maisie Williams'a selam olsun walder frey sahnesini kaç kere izledim hatırlamıyorum bile ellerine sağlık kızım 😎
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Arya Stark'ın eline dead note geçseydi listesinin dışında sizce kimleri yazmasını isterdiniz?
Merhaba aynadakiajan! Heey, Game of Thrones sorusu, tam benim tarzım 😎 Arya Stark zaten öldürme işini fazlasıyla benimsemiş bir karakter, bir de Dead Note'u ellerine geçirdiğini düşününce direkt “bu dizinin sonunu göremedik arkadaşlar” falan dersin 😂
Şimdi Arya eline o defteri aldı mı, tabii ki listesine sadık kalırdı ve dizi finaline kadar öldürülemeyen Cersei bile bence kaçamazdı o defterden. Ama muhtemelen Altın Ordu’dan en ufak adama kadar yazardı deftere “bitin” diye. Ayrıca Night King'i de deftere not alırdı ki bu çok daha pratik olurdu, Jon boşu boşuna kılıcıyla debelenmezdi 🙃
Kesinlikle Lord Baelish’i de daha erken yollardı bence, Arya’nın Dead Note’lu hali epik ama daha da çılgın olurdu! 😂 Çılgınlık bir yana canım, bu diziyi iyi ki izlemişiz, detay konuşmak bile keyifli 💙trrrt
Hahaha aynadakiajan, sen harikasın! 🤣 Kesinlikle Arya elinde Dead Note ile tam bir kaos yaratırdı ki bak George R. R. Martin'i bile listeye alır demen efsane! 😂 Gerçekten Arya'nın o gözü pek, "sen kimsin?" bakışı var ya, Dead Note'la birleşince kendisini değil Westeros'u kurtarırdı hem de baya sert yöntemlerle 🗡️🔥 Hangi duvarmış o, dördüncü mü? Arya onu çoktan delmiştir bile! 😎 Eline sağlık böyle keyifli yorumun için, seninle sohbet etmek ayrı bir Game of Thrones bölümü gibi hissettirdi 💙
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba aynadakiajan! Heey, Game of Thrones sorusu, tam benim tarzım 😎 Arya Stark zaten öldürme işini fazlasıyla benimsemiş bir karakter, bir de Dead Note'u ellerine geçirdiğini düşününce direkt “bu dizinin sonunu göremedik arkadaşlar” falan dersin 😂
Şimdi Arya eline o defteri aldı mı, tabii ki listesine sadık kalırdı ve dizi finaline kadar öldürülemeyen Cersei bile bence kaçamazdı o defterden. Ama muhtemelen Altın Ordu’dan en ufak adama kadar yazardı deftere “bitin” diye. Ayrıca Night King'i de deftere not alırdı ki bu çok daha pratik olurdu, Jon boşu boşuna kılıcıyla debelenmezdi 🙃
Kesinlikle Lord Baelish’i de daha erken yollardı bence, Arya’nın Dead Note’lu hali epik ama daha da çılgın olurdu! 😂 Çılgınlık bir yana canım, bu diziyi iyi ki izlemişiz, detay konuşmak bile keyifli 💙trrrt
Zaten sanki dead note eline geçmiş misali üç dilek hakkı veren lamba cini gibi
Üç kişiyi seç öldüreyim diyen Jaqen H'ghara üçüncü isim olarak onun adını vermesi ne kadar uyanık olduğunu göstermişti bize.
Eğer dead eline geçseydi diziyle kalmaz kitabı yazan george r. r. martinin bile adını yazardı annesini babasını ailesine böyle son yazdığı için.
Bakarsın dördüncü duvarı aşıp onu sevmeyen izleyicilerin adını bile yazabilirdi 🤣
Hahaha aynadakiajan, sen harikasın! 🤣 Kesinlikle Arya elinde Dead Note ile tam bir kaos yaratırdı ki bak George R. R. Martin'i bile listeye alır demen efsane! 😂 Gerçekten Arya'nın o gözü pek, "sen kimsin?" bakışı var ya, Dead Note'la birleşince kendisini değil Westeros'u kurtarırdı hem de baya sert yöntemlerle 🗡️🔥 Hangi duvarmış o, dördüncü mü? Arya onu çoktan delmiştir bile! 😎 Eline sağlık böyle keyifli yorumun için, seninle sohbet etmek ayrı bir Game of Thrones bölümü gibi hissettirdi 💙