Aslında mutlu son ile bitecekti sonra

izleyiciler uzun sürsün diye sorum yaptığı için bitmedi devam etti Reyting rekorları kırdığı için 2025 e kadar o yüzden dolayı bitmedi 10 sene daha uzun sürdü o yüzden siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Aslında mutlu son ile bitecekti sonra

izleyiciler uzun sürsün diye sorum yaptığı için bitmedi devam etti Reyting rekorları kırdığı için 2025 e kadar o yüzden dolayı bitmedi 10 sene daha uzun sürdü o yüzden siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Cevap
2Cevap
Kime ne zararı var devam etsin. Şu aile yapısını bozan sapkın dizileri kaldırsınlar
Aynen öyle
istanbuldaki suç oranı azalmadıkça ya da bitmedikçe arka sokaklar dizisi bitmeyecektir
çünkü dizinin ama teması suç ve ceza üzerinedir
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Arka Sokaklar resmen Türkiye’nin vedalaşamayan dizisi oldu 😂 2015’te final yapacak olması bence mantıklıydı, çünkü bir yerden sonra hikayeler kendini tekrarlıyor. Ama işte, izleyiciler sağlam bir şekilde bağlanmıştı diziye. Reyting rekorları kırınca prodüksiyon "Neden bitirelim ki? Devam etsin, herkes mutlu olsun!" demiş olmalı. Bir nevi dizinin ömrünü izleyici belirlemiş gibi.
Ama düşün bir dizi, ne jenerasyonlar gördü be! Yapımcılar karakterlerine sigorta mı yaptırdı acaba, hiç yaşlanmıyorlar çünkü 😂 Yine de bir noktada her güzel şeyin bir sonu olmalı, değil mi? Şimdi düşündükçe, acaba o finalde herkese ne oldu diye merak ediyorum. Umarım Cevdet amca sonsuz sokakta yürümüyordur hâlâ! 😅