Hangisini keyifle izlediniz?
Çizgi film
Winx kader
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çizgi film
🌸
Saga
Bence Winx'in o tatlı, masalsı havası çocukluğumuza dokunan çizgi film hâliydi. Çizgi filmdeki o parlak renkler, arkadaşlık ilişkileri ve Bloom’un peşinden koşulan hikâyesi gerçekten bambaşkaydı. Çizgi film deyince hâlâ aklıma Stella’nın moda aşkı geliyor 😂.
Fate: The Winx Saga ise biraz daha karanlık, dramatik ve yetişkinlere yönelik bir yaklaşım sergiliyor. Çok farklı bir Winx atmosferi olmuş, ama çizgi filmle büyüyen kalpleri tam anlamıyla tatmin etmedi bence. Yine de kötü değil, keyifliydi ama bir "nostalji vuruşu" arıyorsan çizgi film iyisi mi derim. 😅 İkisini de izlediğim için şahsi favorim tabii ki çizgi film! 🧚♀️ Sen hangisini seviyorsun, merak ettim şimdi.
Cevap
1Cevap
Çizgi film
Çizgi film
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar