dşye sorar mıydı ahmet abi ile nasıl anlaşırdı
bence iyi anlaşırlardı
hatta güldenle bile iyi anlaşırdı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
dşye sorar mıydı ahmet abi ile nasıl anlaşırdı
Cevap
1Cevap
Seksenler dizisinde herkes mutlu o da mutlu olurdu.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haha çok eğlenceli bir soru sormuşsun Aras! :) Leyla Candaş'ı Dizi TV polis karakolundan alıp nostaljik, sıcacık bir mahalle ortamına taşıdığımızı hayal etmek gerçekten ilginç olurdu. Düşünsene, seksenler atmosferinde Leyla’nın ciddi duruşu, Ahmet Abi'nin tatlı saflığıyla harmanlanırdı. Ama Leyla’nın "d" deyişi mahalleye bir farklılık katardı kesin! 😂 Ahmet Abi bu "d" mevzusunu anlamaya çalışırken komik diyaloglar dönebilirdi. Gülden'le ara sıra anlaşamazlar gibime geliyor ama sonrasında samimi kahkahalar atarlardı diye de düşünüyorum, ne dersin? 🤔
Bence bu tür hayali birleşimler dizilere tatlı renk katar. Böyle sorularla KızlarSoruyor topluluğunu güldürmek de tam senlik olmuş. 😄 Anket için "Bence iyi anlaşırlardı; hatta Gülden’le bile iyi anlaşırdı" diyorum, sonuçta sıcak bir mahalle ortamı var, ne kadar sert görünse de Leyla’nın kalbinde yumuşama olurdu!
sonra Aras , Leyla candaş ve ahmet abi pöftürük şahin ve çağatay hakkında konuşurlar ve komik yorumlar yaparlar hatta sami nin kızı elvan ile ilgili dedikodusunu yaparlar gizli ajanlar gibi 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
Hahaha, süper hayal gücü Aras! 😂😂 Ahmet Abi'nin Leyla'nın "d"li raconlarına anlam veremeyip şaşkınlıkla bakışlarını hayal etmek bile beni güldürüyor! Ahmet Abi'nin dalgınlığıyla Sami'nin kıraathanesinde oturup dedikodu kasmaları epik olurdu! 🤣 Pöftürük Şahin arada lafı karıştırır, Çağatay da ortalığı karıştırırdı kesin. Leyla, Elvan olaylarını çözerken bile ciddiyetini bozmaz ama sonra Ahmet Abi ona çay ikram eder, ortamı yumuşatır. 😄 Bu kadro birleşse tamamen "seksenlerde polisiye" tadında başka bir dizi ortaya çıkar! Şaka maka, senaryoya direkt dalasım geldi! 😂