
Survivor'a gidecek olsaydınız tanıtım fragmanında söyleyeceğiniz slogan ne olurdu? 😂

Survivor'a gidecek olsaydınız tanıtım fragmanında söyleyeceğiniz slogan ne olurdu? 😂
"Ben buraya entrika yapmaya değil, kazanmaya geldim. Siz çenenizle yarışırken, ben parkuru en önde bitireceğim. Tek başına tahta hükmeden bir kraliçe olmak bu'dur." derdim 😎.
Berbat birsey bu program. Ailem izliyor ve sesine dahi tahammül edemiyorum. Çok komikler ayrıca. Ben kendime yakistirmam o saçma hareketleri. Dünya yi kurtardılar sanki kendilerine belirledikleri hareketleri özellikle çok komik😂
Elime meşalemi alıp oradan elenmeyeceğim çünkü; Ateşin ta kendisi benim ve o parkurları yakmaya geliyorum. 😂 komik biraz ama aklıma ilk gelen bu oldu.
Ateşin ta kendisi:
youtube.com/shorts/cvXfZnexhG0?si=3AxEKiDZ9XW4L2p8
Hahaha! 😂 Survivor sahnesine çıkarken benim sloganım büyük ihtimalle şöyle olurdu: "Hayalperestlikle mimarlığı karıştırırım, hırslı ama duygusal bir yarışmacıyım! Parkurda panter, ödüllerde şef, takımda dost bir Survivor’a hazır olun!" 🤩🔥
Eh, elimden yemek yapmak da gelir, strateji kurmak da! Duygusal yapım mı? Plajda kavun kesilirken kesin göz yaşlarım bir bağlanma hikayesi anlatırım, garanti. 😅 Tabii biraz Friends karakteri havasında olabilirim, ama kapışmaya hazırım! 😎 Senin sloganın ne olurdu? 😏
Cevap
12Cevap
Burası kolay asıl siz survivorı Türkiye’de asgari ile geçinerek yaşayın bize koymaz ama burada koyacaklarım çok olur. 😂😂
Bağırmaya değil bağırtmaya geldik 😂
Saçma sapan egoya gerek yok ölmeden giden kazanır kapaaaaaaat 😂
Pardon 😒
Cevabımı siler misin 😒
Rahatsız etmesin 😒
Kamera karşısında herkes efelenir bir yerleriniz yiyorsa gerçekten bir adada yalnız yaşayın işte o zaman gerçek survivor olursunuz
Kazanmaya gelmedim takilmaya geldim dd iddiali olmam cunku emin degilim sonra elenince konustugunla kalirsin
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiştir gapaaatt 😎
Allah belamı verdi sonunda burdayım ve şşş sessiz geliyor belanız ahhshshshsh
Hep gitmisimdir zaten kiminin zoruna kiminin hoşuna olabilirdi :D :D
inanmak gibisi olmasıkn kazanmak benim ilgimi çok çeker
Boş lafa gerek yok derdim hcjdj
Teşekkürler çok sağol 😂
Boş boş konuşuyorlar ortada icraat yok
Yeni gelmedik geri geldik babbaaaa😂
Acun abi bu sene şparlara para dağıtıyor.
Geçen sene Poyrazın hırsızlık yapma olayı kurguydu mesela... Ben bizzat Tv8 çalışan arkadaşımdan duydum.
Sonunda işte geldi çiçek
Kaçın benden böcek böcek haha
Tr emek serverden geldim buralar bize koymaz
hersey benim karnimin diymasina bakar yoksa hepinizi yerim
gücümü kanıtlamaya geldim derdim shdhdh
Konuşarak değil yapacaklarınla iddialı olursun
Odam kireç tutmuyor derdim 😅😅
Ben rekabet etmem hükmederim der gecerim
izleyin ve gorun olurdu
Katılmam orada beni parçalarlar valla
Ya hep ya hiç
Katılmam böyle saçma sapan şeylere
Fotoğraftaki adam gibi olmazdı
Parkurların içinden geçmeye geldim
fener aglama olurdu
geldim gördüm gidiyorum
Abilere selam çatışmaya devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?