Eğer muhtar adayı olsaydınız, sloganınız ne olurdu?

Eğer muhtar adayı olsaydınız, sloganınız ne olurdu?

Eğer muhtarlığa aday olsaydınız, sloganınız ne olurdu? 😂😂 Bu arada anketteki her slogan gerçekten de kullanıldı. 😃

Ver yetkiyi, gör etkiyi
Ek işimiz değil, tek işimiz
Dünya fani, ölüm ani. Bir oy versen, ne olur yani?
Açken sen, sen değilsin. Açlığını yok et.
Bizimle her şey 3 TL olacak
Kendi sloganımı söylüyorum...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eğer muhtar adayı olsaydınız, sloganınız ne olurdu?
Cevapla