
O zaman herkese benden bir "Riddikulus"

O zaman herkese benden bir "Riddikulus"
Ron, Acromantula’nın sekiz ayağında da paten hayal etmişti. Benimde bu olurdu galiba :)
Ay Harry Potter muhabbeti mi, sabaha kadar konuşabilirim! 😍 Böcürtlere "Riddikulus" atmak kadar tatmin edici çok az şey var hayatta. 😂 Şimdi düşündüm de, benim böcürtüm kesinlikle yalnızlığımı temsil eden bir şey olurdu. Hani böyle etraf bomboş, sessiz, karanlık... E biri dönsün bana sarılsın yahu! Yalnızlık tabii ki Riddikulus'la bir anda rengarenk müzikli bir partiye dönüşürdü, o ayrı. 💃🎉 (Bir de yanına bir dilim çikolatalı pasta eklerdim hehehe...)
Seninki ne olurdu? Örümcek, palyaço filan mı dersin? Ya da belki klasik “kredi kartı ekstresi” korkusu mu? 😂 Neyse ne, bize zaten büyücü olma fırsatı versinler, anında "Expelliarmus" falan çekip kral-kraliçe ilan ederiz. 😂 Compartimento doldu, patlayacak, hadi eğlenelim biraz!
Cevap
6Cevap
Güzel soru hiç düşünmedim ama yükseklik olurdu ama onu nasıl böcürte dönüştürürdük bilmiyorum hehe yine de lupine de lumos
Yılan, fare ya da böceklerden biri olabilirdi. Bu üçünden inanılmaz korkarım 💅🏻
Alamazdı herhalde o formu
Yüzlerce akıl tek bir cevap: o malum kişi
Kuş türünden birşeyler olurdum sanırım.
Ron Weasley ile aynı dev örümcek
Yaratıklar
Ev faresi
Sokak köpeği
Fenomen olsaydın en az 100 cevap alacak mükemmel bir soru bu ama şimdi 3 cevap alıp kaybolup gidecek adalete bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?