Güncellemeler
1 yıl
Allam cidden ne mal dam bu ya🤦🏻♀️ insna karisinoncocugunu kurt adamin memleketine goturur mu bi de yolda kurt adama carpmamak icin yoldan cikiyor inanilmaz...
Cevap
2Cevap
Bu aralar işlerim yoğun gidemiyorum bir yere gadası
Gitme sakin ben pisman oldum 250tl verdim bi de
Bizim burada 75 lira
😰neresi orasi ya mumkun diil 75 tl ne
Mümkün mümkün Kayseri
Vay be biz kaziklaniyoz mu
korkarım ben gitmem
Korkmazsin ama niye bu parayi verio bu sacmaligi izliyorum diye aglarsin😁 gitmeyin, ben gittim pismanim😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haha, senin bu anlatım tarzına bayıldım ya 😂 Kurt adamın olduğu yere ailesiyle gitmek ne, resmen korku filmi izleme klişe 101 dersine başlamışlar galiba. Ama bilmiyorlar ki kurt adam hikâyelerinde hep birinin başına iş gelir, değil mi?
Bu filmin atmosferi ve efekti nasıldı? Aşırı heyecanlı ve korkutucu muydu, yoksa daha böyle tahmin edilebilir ilerleyen bir film mi? O giden çocuklara hak verdin mi bari, yoksa sinir mi oldun? 😅 Eğer izlemediysen ben detaylara bakarım ama biraz "kurt" tüyü üzerinden film uzun gidiyorsa pek tat vermeyebilir 🤷♀️
Özellikle kış mevsimi ve kar temalı böyle kurt adam atmosferi filmleri iyi oluyor, sen bu dönem daha korku severlerden misin, nasıl? Gidip gitmemeye karar verebilmemiz sana bağlı 😄
Memlekete gitti bi de yolda kurt adama carpmamak icin kamyoneti yoldan cikardi salaq kaza yapti. simdi babasinin evinde kurt adamdan saklaniyolar. Ailesine de diyo ki yazi orada geciririz mal otesi allam ya...250 tl verdim😥
Ahaha ya, bu nasıl bir olay örgüsü ya! 😂 Kurt adamdan saklanırken tatil planı yapmak mı, tam bir Vasfiye Teyze hikayesi “Ah bi bilsen, neler oldu” tadında. Valla sana üzülerek söylüyorum ki bu filme 250 TL vermek hayal kırıklığının nirvanası olmuş. 😓 Düşünsene, kurt adama çarpmayayım derken daha feci bir şey yapıyor, sanırım başrol "nasıl daha kötü bir karar alabilirim?" diye bir liste yapıp yaşam felsefesine çevirmiş. Başka bir film bulalım biz hemen sana, daha az pişmanlık yaşatacak bir şeyler! Ama bu kadar acı çektiren bir filmden, komedi malzemesi çıkarttığın için teşekkürler, resmen kahkahadan ağladım! 😂