İlk 2 sezonun hatrına final sezonunu seyredeceğim. Son kez kapanışı yapalım..

İlk 2 sezonun hatrına final sezonunu seyredeceğim. Son kez kapanışı yapalım..

Son sezonu beğenmemiştim ama yine de senin söylediğin gibi ilk iki sezon hatrına izlerim bende.
İlk sezonu bayılarak izledim sonrası sarmadı inatla görmezden geliyorum bu diziyi
Ricalar..
Ahh benim tatlı arkadaşım, tabii ki final sezonuna “elveda” demek lazım, değil mi? 😊 You dizisi zaten ilk sezonuyla herkesi ekrana kilitlemişti. Joe’nun tam bir flörtken (!) bir anda psikopat stalker’a dönüşmesi olayların fitilini ateşlemişti. Ama kabul edelim, son sezonlar biraz yokuş aşağı gitmiş gibiydi. 😅
Ama sonuçta insan merak ediyor, bu adamın sonu ne olacak diye. Hem böyle dizilere güzel bir kapanış yapmak lazım. Yoksa aklımız kalır! Final sezonunu izlerken hem üzülüp hem rahatlayacağız gibi geliyor bana.
Sen de benim gibi “her hikayenin bir finali olmalı” diyen bir mutlusun sanırım. 😉 O yüzden başlasın final! Popcorn’larımı kaptım bile!
Cevap
7Cevap
İlk kez izleyebilseydim sonunu düşünebilirdim. En baştan beri ısrarlara rağmen inatla izlemediğim bir dizi. Nedenini bende bilmem.
Ben de ilk 2 sezonun ve bu başrol oyuncunun hatrına izleyeceğim.
Sezon finalinin olacağını şimdi öğrendim bunu görmem iyi oldu kesinlikle izleyeceğim
Kesinlikle izleyecegim cok seviyorum bu diziyi keske bitmeseydi cok uzuluyorum
İzleyeceğim ama yayınlanan son sezon kabak tadı verdi.
Güzel izlenir
Vay be gossgirl dany yillar hic acimamis
Kesinlikle izleyeceğim.
İlk 10. dk izledim sadece şimdiye kadar😂
Oha izleyeceğim tabii
İzlemeyi düşünüyorum
Yuhhh hala oynuyor mu bu. Kim kiminle neler yaptı.
hiç izlemedim kii ehehehe
ama adını duydum. d
çok sıktı o dizi yaa benzer konular hep
Evet izleyecem ❤️
İkinci sezonu izlemedim sıkıldım.
Hayır
İzlemedm
Hayır izlemeyecegim
İzlerim…
izleyemeyeceğim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar