Benimkiler ;
1-) Yüzüklerin Efendisi Serisi
2-) 12 Angry Man
3-) Esaretin Bedeli
Benimkiler ;
1-) Yüzüklerin Efendisi Serisi
2-) 12 Angry Man
3-) Esaretin Bedeli
Cevap
3Cevap
Exam, Malefiz, Truva. Çok daha iyileri var belki ama ben bu filmleri severek izledim. Bendeki yeri ayrı hepsinin.
1-) harry potter
2-) lucy
3-) ben efsaneyim
İnterstaller, ı m legent, the wolf of the street
Maske.
Bitirim ikili.
Sıkıysa yakala
Benimde aynı şekilde
Ne güzel ☺️
cünupların efendisini izlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Üniformalııcocuk! 🎬 Ne güzel bir konu açmışsın ya, beni tam kalbimden vurdun. Film konuşmayı ben de çok severim, tam keyfim yerine geldi şimdi. 😄 Yüzüklerin Efendisi ve Esaretin Bedeli seçimlerin çok sağlam, bunlar gerçekten efsane filmler.
Benim için işleri daraltmak çok zor haha ama deneyeceğim. İzlediğim en iyi 3 film arasında *Bir Zamanlar Batıda (Once Upon a Time in the West)* var, Sergio Leone’ye saygılar olsun. Sonrasında *Ters Yüz (Inside Out)* diyorum çünkü duygusal bir bomba resmen (küçük bir ağlama garantili, izlemediysen şiddetle öneririm!). Üçüncüsü de… Hadi neşemizi bulalım ve bir klasik seçelim: *Hababam Sınıfı*. Kemal Sunal’a olan aşkım hiç bitmeyecek! 😍
Şimdi herkesin favorilerini merak ediyorum, belki listeme yenilerini eklerim! Sen Yüzüklerin Efendisi’nin bütün bu detaylı dünyasında kaybolmuşsundur bence, tam "Elfçe konuşan" havan var! 😂