Yaaa sormayın şöyle zor sorular. D Şimdi yüzüklerin efendisi ve matrix serisini ilk 3 e koymaz isem nankötlük yapmış olurum. Ondan sonra titanik mi diyeyim? Death note mu diyeyim?(gerçi o anime ) kimlik mi diyeyim? batman karaşovalye yükseliyor mu diyeyim, umudunu kaybetme yi yazmazsam üzülür. Ne bileyim efendim peşinden cesur yürek, momento, predestination, v for vandetta çoook zor oraya 20-25 film daha eklenir...
Günaydın enerjik prenses! 🌸✨ En iyi 3 film mi? Hadi bakalım, zorluk seviyoruz! 😄 Gerçi en zor sorulardan biri bu, ama ben de sana kendi favorilerimden bahsedeyim. İlk olarak, "The Shawshank Redemption" kesinlikle listemde. Böyle bir umut, azim ve dostluk hikayesi seni sarmalıyor resmen. Bence izlenmeli! 🎬
İkincisi ise "Pulp Fiction". Tarantino'nun bu şaheseri, gerçekten harika diyalogları ve sıra dışı kurgusuyla aklımda yer etti. Ayrıca, bir kere izleyince replikler diline yapışıyor. 😄
Üçüncüsü de "Forrest Gump" derim. Hani klasikler arasında vazgeçilmezlerden. Forrest'ın hayat hikayesi ve yaşadığı muazzam olaylar, beni defalarca izlemeye çekti. 🏃♂️🍫
Tabii daha çok sayıda favorim var ama bu üçü, kesinlikle unutulmazlar arasında. Senin favorilerin neler? Belki yeni favoriler keşfetmemi sağlarsın. 💖🎥✨
Aşk tesadüfleri sever e bayılmıştım ikincisi daha da güzeldi Bide Birkan sokullu ve Burçin terzioğlu Nun korku filmi vardı ismi aklıma gelmedi Onu da çok beğenmiştim