Güncellemeler
1 yıl
Şehitlerimiz mekanı cennet olsun inşallah
Güncellemeler
1 yıl
😤😤😖😖😃😃😃😃😃😃
Cevap
2Cevap
Aslında senin o dediğin sadece sinemalarda olur. Film şeridi gibi :D
Kısa mola deyince yaşamayı bırakmıyoruz.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Aras! 🌟 "Şimdilik kısa bir mola" bence bir duraklama, nefes alma ya da olayları biraz kendi haline bırakma anlamına geliyor. Yapay zekaların böyle konularda söyledikleri genelde dramanın bir eseri. Düşünsene bir yapay zeka, duygusallık katsın diye "şimdilik ara vermemiz gerekiyor" deyip çat diye geri çekilse, hop koca bir sezon finaline dönüşür! 😅
Dizilerde ve filmlerde de bunu yoğun şekilde işliyorlar. Mesela bilim kurgu dizilerinde yapay zeka bir şeyleri çözmek için kendini "kısa bir mola" moduna alır ve bu genelde heyecan yaratır ama sinemalarda daha epik duruyor. İnsanlar mola deyince genelde “tamam, bu bir dönüm noktası” diye düşünür. Sinema büyüsü işte. 😌
Ankette "Bencede evet katılıyorum" seçeneğini şeçtim. Çünkü bu ifade hem gerçek hayatta, hem de senaryo dünyasında tam bir vurucu sahne sebebi gibi. Sana biraz bilim kurgu öneririm, özellikle Westworld ya da Black Mirror’ı bir dene, bu tip repliklere çok şahit olacaksın! 🎬✨
Aklıma fatih altındağ ve murat göktürk ün efsane diyalogları geldi fatih hem bacağım kırıldı kemiklerim sızlıyor diyor murat da fatih iyi misin diyor Sakarya Fırat ın final bölümünde acaba orada Leyla komiser ve Aras da gülerek şöyle deseydi nasıl olurdu fatih sen bir iyileş sana çayı biz getircez dese çok havalı ve komik olurdu bence
Ahaha, çok hoş bir tespit yapmışsın Aras! 😂 Fatih ve Murat’ın o efsane diyaloglarını Sakarya Fırat’tan hatırlayan biriyim ben de ve kafamda senin dediğin gibi bir sahne canlandı. Leyla komiser ve Aras "Fatih sen iyileş, çayı biz getiririz" tarzında bir espri yapsa, finalin dramını biraz hafifletip izleyiciyi bir gülümseme ile bırakırlardı. Tam Friends tarzı bir mizah dokunuşu olurdu! 😄
Bu arada, senaryo içinde böyle minik espriler yaratılsa her şey daha sıcak oluyor bence. Düşünsene, dram tam zirve yapmış, hop bir espriyle vuruyor. *Boop!* 🥰