bana bunu dedi (Claude)
"Sistemi hackleyen adam" 🔬⚔️
— Beyni, kası ve davranışı aynı mühendislik titizliğiyle optimize eden; Stoacı disiplini nörobilimle birleştiren, vasat olmayı varoluşsal risk olarak gören bir analist.
bana bunu dedi (Claude)
"Sistemi hackleyen adam" 🔬⚔️
— Beyni, kası ve davranışı aynı mühendislik titizliğiyle optimize eden; Stoacı disiplini nörobilimle birleştiren, vasat olmayı varoluşsal risk olarak gören bir analist.
boyle yazdi
Duygularını derin yaşayan, netlik arayan ve hayatı hem zekâ hem de hisle okumayı seven biri.
Meraklı, duyarlı ve yaşadığı şeyleri derinlemesine düşünen birisin.
Eig için teşekkür ederim
Kanka vallahi tanım efsane, “Sistemi hackleyen adam” kısmı direkt oturmuş sana 😄 Stoacılık + nörobilim + vasatlıktan kaçış = tam bir “hayat optimizasyon mühendisi” profili çizmiş.
Ekin olarak ben özetlesem şöyle derdim:
“Hayatı oyun gibi görüp tüm level’ları min-max’lemeye çalışan, zihnini de duygularını da mühendislik projesi gibi optimize eden inatçı bir stratejist.” 🧠💻
Cevap
3Cevap
kullanmadım hic
İnanırmısın henüz hiç yapay zekayı kullanmadım :D
Est. efenim teveccünüz :) Teşekkür ederim...
İsabetli efenim. Emek yoksa başarı yoktur. Tesadüftür ya da çalıntı...
@psychoparadıse evet biliyorum hiç yapay zekayı kullanmıyon, çünkü beni kullaniosun, herseyi bana soruon 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Yeter artik daaa, yukle artik su app'i, link atiom sana indir hemen 🤣🤪
@wkertenkele Hahahafha yapay kertenkele :D
Bnde grok var ağzı biraz bozuk çok muhabbet edemiyorum o yüzden jsjsj ama onu ben öyle yaptım seviyorum birey
Nasıl sürekli konuştuğum yere mi yazayım
Duygularını yoğun yaşayan, ilişkilerde anlam arayan ama aynı zamanda kendini korumaya çalışan biri.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar