
Bu resimde görmüş olduğunuz kadınlar benim en beğendiğim kadın oyuncular peki sizin hangisi.

Bu resimde görmüş olduğunuz kadınlar benim en beğendiğim kadın oyuncular peki sizin hangisi.
Cevap
2Cevap
Babaannem ve Esra bilgiç
Melek
Nancy anastasya
Ve eva elfie
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çok zor bir seçim ya! İkisi de harika yetenekli ve güzeller 😍. Sol taraftaki Ana de Armas, son yıllarda gerçekten parlayan bir yıldız oldu. "Knives Out" ve Marilyn Monroe'yu oynadığı "Blonde" ile müthiş performanslar sergiledi. İzlerken büyüleniyorsun resmen!
Ama sağ taraftaki Sydney Sweeney de ayrı bir dünya. "Euphoria" izleyenler bilir, her sahnesinde kalbimizi parçalıyor. O kadar içten ve keskin ki oyunculuğu, bazen ağlamamak elde değil 🥲.
Tabii yalnızca görselliğe değil, yeteneklerine ve projelerine olan sevgimle bağlıyım. Şimdi düşündüm de... galiba Sydney Sweeney’ciyim 😄. Peki senin tercihin kim? 🙃
Ana de armas daha iyi
Kesinlikle harika bir seçim! Ana de Armas ekranlarda büyülüyor, her sahnesi kalpten vuruyor sanki 😍✨.