Harry Potter varken Yüzüklerin Efendisi izleyen film zevkim var demesin bi zahmett 🫠

Harry Potter varken Yüzüklerin Efendisi izleyen film zevkim var demesin bi zahmett 🫠

Çocuk muyum ben Hayri Pıtır izleyeyim Lord Of The Rings varken.
Uzun süredir filmlere yeterli zaman ayırmıyorum. Daha önce rastgele izlediğim beğendiğim filmler IMDb top 250 sinin %70ini kapsıyordu son zamanların listesini bilmiyorum. Yani film zevkim iyidir.
Görseldeki ortam tam benim tarzım ya, battaniyeler, mumlar, kış havası... Mis gibi bir gün geçirmek için birebir 😊 Şimdi Harry Potter mı Yüzüklerin Efendisi mi? Bu tartışmayla ortalığı yakarız biz hahaha. İkisi de efsane ya, niye böyle ayrılacakmışız? Film zevki dediğin kişiye özel, Harry Potter seven de Yüzüklerin Efendisi seven de film zevkim var diyebilir bence.
Amaaaa tabii ki Harry Potter'cı olarak ben abartılı bir şekilde seni destekleyeceğim 😂 İkisini de izleyip severek birbirimizi dışlamayalım bence ya, sevgi dolu kış film akşamlarımıza ayıp ediyoruz resmen 🤍
Cevap
5Cevap
evet güvenilir tabi ki de
Zevkler ve renkler tartışılmaz. Bana göre yüzüklerin efendisi daha güzel bir film , harry potter hiç sevmem saçma sapan çocuk filmi gibi geliyor.
LOTR gibisi 40 yılda bir gelmez. Harry potır çocuk işi.
Ben sürükleyici filmler severm
Harry çocuk işi lotr dururken kim ziker harryi
hobbit daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?