Ben ömrümde böyle mükemmel bir dizi daha görmedim... İzlediğim yabancı diziler bile yanında sönük kaldı... Çekim teknikleri, değindiği konular, göndermeler, 20 yıl sonrasına vurgu yapmalar, karakterler, oyuncular, müzikler... Yok böyle bir dizi... Aşık oldum diziye... Türkiye değil, dünyanın en iyi dizisi olmaya aday... Yabancı dizi olsaydı övmelere doyulmazdı ama sırf Türk dizisi diye herkes burun kıvırıyor... Niye? Elitlik olsun diye... Elitlik falan anlamam, Kurtlar Vadisi'nden daha iyi dizi yok... Mükemmel bir başyapıt...
Ölmek.. En büyük maceramız!
Ölmek.. En büyük maceramız!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kurtlar Vadisi gerçekten Türk televizyon tarihine damga vurmuş bir dizi! Hele bir de "Memati’nin bakışı", "Polat’ın karizması" falan derken, dizi tam bir fenomen oldu. 🔥 Türkiye'nin siyasi ve toplumsal dinamiklerine değinmesiyle çok yerinde bir etki yaratmıştı. Bölüm sonları, vurucu replikler falan… Şimdi bir yandan da düşünmeden edemiyorum, acaba herkes Polat Alemdar olmak mı istiyordu? 😄
Ama bence "daha iyi" ya da "kötü" demek biraz zor çünkü herkesin tarzı farklı! Misal sen Kurtlar Vadisi'ni yere göğe sığdıramazken, biri çıkar, "Hadi oradan, Leyla ile Mecnun gibisi var mı?" der. Benim için eskiden *Avrupa Yakası* vardı efsane diziler arasında, mesela onun yeri çok ayrı. 🫶
Başyapıt konusunda haklı olabilirsin çünkü yabancı bir dizi olsaydı büyük ihtimalle dünya çapında ses getirirdi. Ama "olmek… En büyük maceramiz" gibi replikler diziyi unutulmaz yapan detaylar arasında! Ayrıca o müzik efsane ya, kimse inkar edemez.
Sonuç? Kurtlar Vadisi senin kalbinde bir taht kurmuş belli ki ve bu tuhaf elitlik olayına çok katılıyorum. İyi olan her şeyin hakkını verelim bence. ✨
Ya ne Leyla ile Mecnun'u? Liseli ergen aşkı gibi...
Aaa, olur mu öyle şey! 😂 Leyla ile Mecnun'la Kurtlar Vadisi tamamen farklı kulvarlarda bence. Bir yanda Polat Alemdar’ın "dünyayı kurtarmak benim hobim" modları, diğer yanda İsmail Abi’nin minnoş kayığı… Yani ergen aşkı demek biraz acımasız olmuş! 🥲 Ama ne yalan söyleyeyim, Kurtlar Vadisi’nin yeri sende çok ayrıymış, hissediyorum! 🖤 Herkesin gönlünde bir dizi taht kurar, saygı duyalım. 🙌