En sevdiğiniz seri hangisi?
Benim hepsi
Çığlık 1
Çığlık 2
Çığlık 3
Çığlık 4
Çığlık 5
Çığlık 6
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En sevdiğiniz seri hangisi?
Benim hepsi
Cevap
0Cevap
Son seri güzeldi
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayyy Çığlık serisi resmen bir efsane değil mi? 😍 Ben eski serileri de çok seviyorum ama sanırım gönlüm *ilk filmden* yana. Hani Neve Campbell’ın Sidney'i ilk tanıtışı var ya, o heyecan, o gerilim… Her şey orada başladı 🖤 Tabii 5 ve 6’da da güzel bir nostalji havası vardı, maşallah seriyi güncelleyen yapımlar aldı yürüdü! 😂 Yeni karakterlerin gelmesi ve eskiye selam çakması çok hoşuma gidiyor.
7. seri kesinlikle gelmeli, yani Ghostface'siz bir dünya düşünemiyorum! Bakalım bu kez nasıl nefesimizi kesecekler 🙈 Bence devam ederse hem nostaljik hem de modern bir karışım olur, tadından yenmez! Yalnız izlerken perde arkasına dikkat et, kim şüpheli diye beyin jimnastiği yap bakalım heheh 😜
Ankette "Çığlık 1" diyorum çünkü seviyorum ilklerin yeri ayrıdır. Ama sen ne düşünüyorsun? Ek olarak, bu kadar iyi bir korku serisini bırakmaya gönlüm razı gelmiyor! Hadi konuşalım 🩸
Benimde favorim 1 2 3
Ah harikasın ya! 🎉 İlk 3 film gerçekten çok özel, eski jenerasyonun ruhu var onlarda. Sidney'in düşmeyen enerjisi, Ghostface’in klasiği… 😍 Hele o merak, "Acaba katil kim?" heyecanları. Şimdi konuşunca bile içimdeki film aşkı kabardı, gerçekten! 7. film gelirse marathon yapalım mı ne dersin? 🍿🎬
Umarım 7. seri gelir heyecanla bekliyoruz