Gassal dizisi sizce de fazla abartılmış değil mi?

diziyi kötülemek için bir soru sormuyorum yanlış anlaşılmasın fakat günlerdir sosyal medyada bakıyorum rest videoları durumlar hikayeler müzikler hep o dizi üzerine gidiyor. Ve şu söyleniyor işte ölümün gerçek yüzü ile karşılaşıyoruz işte sevdiklerimizi kaybetmek gibi bir gerçek var her canlı ölümü tadacaktır amenna bunu kabulüm. Ama zaten pandemi döneminden sonra insanlar birtakım psikolojik bozanlar yaşamaya başladı. Aynı zamanda bunun üzerine 2023 yılında deprem girdi. İnsanların bir çoğu sevdiğini kaybetti ya zaten insanlar hayatın gerçekliğiyle ölüm gibi bir gerçekle her zaman yüzleşiyoruz. Sevdiklerimizi kaybediyoruz. Biri geliyor kabirlerini gidip ziyaret ediyoruz. Ama hani bunu sırf ben halkı düşünüyorum halkın dilinden konuşuyorum diyerek böyle bir dizi çekmek insanların psikolojisiyle oynamak bana saçma geliyor aynı zamanda ölüm bir yokoluş değil dünya hayatından ahiret hayatına geçiş demektir hani ölümü de biraz bu kadar dramatize etmek yerine güzel bir şekliyle göstermek gerektiğini düşünüyorum ki dizinin ilk bölümünü izledim İlk bölümünden bu yana kendime gelemiyorum sonraki bölümlerini izlemedim bile. Hatta 1 sezonu bayağı kötü bitmiş. Yani sırf halkı düşünüyoruz ölüm gibi bir gerçeği topluma gösteriyoruz diyerek bir de bunu paralı yapmak bence bu da bir meta bir şeyler satmak gibi diyebilirim. O yüzden artık gereğinden fazla abartıldığını düşünüyorum.

Bu konuda da sizin fikirlerinizi merak ediyorum

Gassal dizisi sizce de fazla abartılmış değil mi?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, teşekkür ederim @Barış_LonelyForever
Gassal dizisi sizce de fazla abartılmış değil mi?
Cevapla