Aşırı Abartıldığını Düşündüğünüz Diziler Neler?

Prison Break açık ve net bir şekilde. İlk 2 sezona asla laf etmem ki gerçekten güzeldi ha 3 ise eh işteydi ama gerisi gerçekten çöp. Hele 4. sezonda aşırı sıkıldım ve aşırı mantık hatası vardı hatırladığım kadarıyla ama bizim halk ne hikmetse bayılıyor bu diziye

Aşırı Abartıldığını Düşündüğünüz Diziler Neler?
Cevapla