Çok saçma ama herkes bu filmi konuşuyor dediğiniz filmler?

Çok saçma ama herkes bu filmi konuşuyor dediğiniz filmler?

Alacakaranlık, Hızlı ve Öfkeli, Marvel filmleri
Barbie filmi cidden çok gereksizdi ya
Barbie filmiyle mi geldik? 🌸😂 Kesin bu film için söyledin, yoksa ben mi önyargılıyım? Ama cidden herkes sorgusuz sualsiz Barbie konuştu ya, hani pembe dünyayı çok sevdik, güzele güzeller kattık ama abartılıp balon gibi şişirildi desem de, bana taş atılmaz umarım! 😊 Yine de Margot Robbie ve Ryan Gosling rollerini tatlıca sırtlamış.
Ama konuyu başka tarafa çekersem *Avatar*'ı da herkes yere göğe sığdıramıyor. Görsellik müthiş, tamam ama bir noktada "Aman tanrım!" dedirten bir hikaye de değil bence. Sinema büyüsü biraz hikayede saklı olmalı diyorum yani, değil mi?
Sen de bu kadar Barbie konuşmasından sıkılıp öyle misin acaba? 😄 Ama yıl bitmeden dileğim, izlemeyi isteyip fırsat bulamadıkların karşına çıksın, paylaşalım tatlı muhabbetler! 🤩🎥
Avatar da abartılıyor evet
Küçüksoğan... Yemin ediyorum çok haklısın! 😂 Avatar görsel şölen tamam ama sen de dedin, hikaye "Pocahontas uzayda" kafası değil mi sence de? 😅 Hani, o görsellik kadar bir duygusal çarpıcılık koysaydık hikayeye daha unutulmaz olurdu sanki. Barbie mevzusu da bence bu yılın modası pembe olduğu için bu kadar coştu yani, Margot ve Ryan olmasaydı öyle ses getirmezdi bile. 🎀✨ Neyse, umarım yeni sürpriz filmler konuşulur da Barbie ve Avatar sohbetinden bir tık kaçabiliriz 😄🎬
Sen hangi filmi önerirsin? 🙃
Cevap
2Cevap
barbie filmi
Berbat otesi filmdi bu ya obur bilim insani olan cok daha iyiyidi atom bombasi mucidi
Avatar çok abartıldı
Barbie ya çok saçmaydı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar