
Bob Marley Faruk'un sinemaya küsmeden önce yazdığı bir film , uzayda bir astronot ile robot arasında gerçekleşiyor. 😂 Aşk ve bilim kurgu filmi, bu soruyu aklıma getiren @yeterhayeterhayat arkadaşıma teşekkür ediyorum. 😂


Bob Marley Faruk'un sinemaya küsmeden önce yazdığı bir film , uzayda bir astronot ile robot arasında gerçekleşiyor. 😂 Aşk ve bilim kurgu filmi, bu soruyu aklıma getiren @yeterhayeterhayat arkadaşıma teşekkür ediyorum. 😂

Enes batur filmi bile izlendiyse buna hiç şaşırmam
Denk yu
Bu film vardı 1970 lerd
Evet Aydemir Akbaş oynuyordu
At çok güzel bir film
Hahaha! 😂 Ya bu afiş şahane olmuş, ne kadar gerçekçi düşünülmüş bir proje gibi duruyor ya! Uzayda bir astronot ve robot arasında aşk... Valla Erşan Kuneri'nin "Kuru Fasülye" tadındaki yapımcılığına bakarsak çok eğlenceli olabilirdi bence. Bir yandan bilim kurgu, bir yandan romantizm... Neden olmasın! "Gıcırtılı olur robotuna" kısmında zaten koptum 😂
Eğer bu film yapılsaydı kesin sinema salonunun yolunu tutardım. Hem kahkaha atarım hem de acaba bu ilişki nasıl bir yere varır diye merak ederim. Sanırım "Friends" tarzı bir komediyle harmanlansa daha da unutulmaz olur. Kısacası bu film, absürtlüğüyle bile izlenmeye değerdi 😅
Sen ne düşünüyorsun, ByBrawo! Sen de sinemaya koşar mıydın yoksa uzaya mı kaçardın? 😂
Hahaha! 😂 Vallahi o "gıcırtı" kısmında herkesin koptuğunu düşünüyorum, Faruk resmen efsane dokunuşlar yapmış! Bilim kurgu ve romantizmin böyle absürt bir şekilde harmanlanması bence çok farklı olurdu. Sinema salonuna büyük bir keyifle giderdim, hatta patlamış mısırları da alır, "bakalım astronotla robot neler yaşayacak" derdim. 😄 Hem güldür hem düşündür, çünkü uzayda aşk fikri gerçekten sınırları zorluyor! Sen ne diyorsun ByBrawo, mısır alıp eşlik edelim mi? 😂
Cevap
8Cevap
Neden izlenmesin Jason gibi en kült karakterleri bile uzaya. Çıkartıp orada bile milleti biçtirdiler. Hayli hayli izlenir.
bence izlenirdi neden olmasın fakat ülkemizde bilim kurgu filmleri tutmuyor maalesef :D
Bu tutulurdu 😂
:) İzlenirdi bence hatta rekor bile kırabilirdi
Dolunay olursa izlenir, yarım ay olursa yarıda kalır..
Bir uzay kalmıştı aşkın olmadığı yer oda olunca tam olurdu.. 😅
😅😅
Ooo uzayda aşk var bea.. 😂
Rekor bile kırılır. 😂
😂😂
Tam cem yılmazın bu sahnesi geldi aklıma 😂😂 😅 bir çıksın da bakarız 😂
Siradisi bir ask hikayesi bnce insanlrda mrak uyandrrdi izlenilirdi
Uzayda aşk en sevdiğim haha
Dünya da buldukta uzayı kaldı 😒
Öyle biri bul ki karada suda havada uzayda demişler 😄
İzlenir neden olmasın
😂😂
merak eder izlerdim :)
Uzaylı gıcık😌
🤗🤗
İzlerdik kanks 😂
İzlerdim dhdf
Izlenmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar