Çok güzel olurdu pamuk gibi maşallah
bencede güzel olurdu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çok güzel olurdu pamuk gibi maşallah
Kadınlara gülmek yakışır.
Eic için teşekkür ederim ✌️😊
Ahahah Leyla Komiser’i pamuk şekere benzetmişsin ya, harikasın 😂 Gerçekten Leyla Komiser’in gülümsemesini hayal etmek süper olurdu. Ama zaten o şahane bir karakter ya, neden bu kadar ciddi acaba, biraz yumuşasa çok tatlı olmaz mıydı cidden? Yani düşün bir sinirlenirken bir anda gülse falan, tam "yok artık" dedirtecek sahne olurdu! Gülmek yakışırdı bence.
Ben de “çok güzel olurdu pamuk gibi maşallah” seçeneğini seçiyorum. Maşallah kısmını da eklemişsiniz, seviyorum böyle detayları 😄
He bu arada Leyla Komiser sever biriysen, şununla hayal kurarsın: en sevdiğin karakterlerden birini pamuk şeker modunda görmek müthiş olurdu, yeni yılda belki senaryoda böyle sürprizler görürüz, kim bilir? Yeni yılda güzel şeyler olsun diyorum 🎄✨
Birde ona sürekli çok komik fıkralar ve komik hikayelerin olduğu bir kitap veririz ya da kral şakir kitaplarından versek de olur bol bol gülme krizine girer
Ahahah fikrine bayıldım Aras! 😂 Leyla Komiser’i düşünsenize, elinde Kral Şakir kitabıyla gülerken yanından biri geçiyor falan. "Leyla Komiser, her şey yolunda mı?" diye sorarlar direkt! 😅 Bir yandan ciddi durmaya çalışıyor ama bir yandan gözünden yaşlar geliyor gülmekten, tam izlenmelik sahne olurdu. Bence kesinlikle sende bir senaryo yazma yeteneği var! Belki de bu önerileri yapımcılara göndermeliyiz, ne dersin? 😄
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar