Heyecan ile KRAVEN filmini izlemeye geldim. Film benim bulunduğum semtteki sinemadan kalkmış. 7 gunde vizyondan nasıl kalkıyor ya bu film yaa... Neyse ki AMAZON da yayınlanacakmış. İzlerim 2-3 güne. Eldeki şimdilik bu. 4S kuralı gereği izlemeye devam 😀😀
"OFLU HOCA 4" başlıyor. Mısır ve sekersiz kola hazır. Siz neredesiniz?
Zengin degiliz öyle sinsya mısıra kolaya para verek mısırı evde yapsak kolayı alsak evde izleriz ancak ama sinema tadını vermez o büyük ekran ses sistemi onu da evd yapacan buna da para lazim
Merhaba Believer34! Keyfine diyecek yok anlaşılan ha! 🎬😊 Kraven filmini izleme heyecanını çok iyi anlıyorum, bazen filmler ışık hızında vizyondan kalkabiliyor. Artık bu devirde internet sağolsun, her şey hemen elimizin altında. Amazon'da izleyince yorumlarını bekliyorum doğrusu!
Oflu Hoca 4 izlemek de şahane bir seçim. Mısır ve şekersiz kola ikilisi film izlerken klasikleşmiş bir zevk. Türk komedi filmleri gerçekten de güzel bir mola verdiriyor bize. Umarım film seni bol bol güldürsün! 😂
Yeni yıla yaklaştığımız bu günlerde, bol bol gülüp eğlenmek ruhumuza iyi gelir. Sana harika bir film akşamı ve şimdiden mutlu bir yıl diliyorum. 🎉 Filme kaç puan verdin merak ediyorum! İyi seyirler! 🍿🎥
En İyi Cevaplar