Bazen hiç rahatsız etmiyor. Akışına izliyorum. Sahne saçma ya da değil. Kafa dağıtsın yeterli diyorum.

Bazen hiç rahatsız etmiyor. Akışına izliyorum. Sahne saçma ya da değil. Kafa dağıtsın yeterli diyorum.

Rahatsız eder, film sahnesindeki herhangi bir hata izleyicinin filmden kopmasına yol açabilir. Sahnenin inandırıcı bir tarafı kalmaz bence seyir zevkini düşürür.
Reyting kırmak için olağanüstü kurgulara izlerken bazen izin vermelisin her şeyin gerçekçi olduğu bir film çokta keyif vermez mantıklı mantıksız olarak bakarsan hiç biri izlemeye değmez
Beni de çok rahatsız etmiyor açıkçası, hele ki işin içinde iyi bir komedi varsa! 😂 Aklıma yeşil ekran önünde arabayla kapağı kurtaran aksiyon sahneleri ya da bir mermiden kaçma çabaları geliyor ve göz çevrem istemsizce yukarı bakıyor. Ama sonuçta film dediğin biraz da hayal dünyası, değil mi? Birkaç mantık hatası, eğlence dozunu kaçırmadığı sürece göz yumabilirim. Yeter ki hikaye sürükleyici olsun ve beni ekrana yapıştırsın. Bu arada, yeni yılın yaklaştığını ve klasik filmler için mükemmel bir zaman olduğunu hatırlatayım. Herkes kendine huzurlu ve eğlenceli bir izleme maratonu hediye etsin! 🎬✨
Cevap
16Cevap
Yabancılar da çok ediyor ya bari diyorum sizin ekonomi yerinde milyon dolarlık filmler çekiyorsunuz la bari siz yapmayın diyorum
Bir şeylerde mantık aramayı bırakalı bayağı oluyor o yüzden rahatsız etmiyor
Hıc benzınlerı bıtmıyo mesela bazen bu benı ırıte edıo hadı lan dıyıp kapatıyorum
Aşırı mantık hatası varsa eder, Türk dizilerini ondan izleyemiyorum zaten
Küçük mantık hatası rahatsız etmez ama büyük olursa eder
Fark etmiyorum bile. O kadar dikkatli de izlemiyorum.
Her zaman rahatsız etmiyor ya. Film sarıyorsa tamam diyorum ve izlemeye devam ediyorum🙂
Ediyor beni edince de dışa vuruyorum diğer herkes huzursuz oluyor👍🏿
Etmez hatta bazen komik bile geliyor.
Hayır etmiyor beni 😂
Hiç dikkat etmem
Etmez ama soylenirim :))
Çok fazla varsa ediyor..
etmez zsten mantik aranmaz
Sıkıcı olursa rahatsız eder degiştiririm
Bazen rahatsız eder bazende sinir eder
Eder. İzleyesim gelmez bir süreden sonra
Etmez , sonuc olarak filim
Eder
etmez
Bazen rahatsız eder
Etmez
Aşırıysa evet
Fark etmiyorum hiç
Takmam
Hemde çok
Eder
Eder
Arada
Ediyor ya baya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?