Neden dizilerde bir konuyu çok uzatıyorlar?

Bazı dizilerde bir olay oluyor 10 bölüm belki de 15 bölüm o konuyu uzattıkça uzatıyorlar seyirci yeter diyor reytingler düşüyor ama senaristler seyirciyle inatlaşmaya devam ediyor insanlar bunalıyor sırf bu yüzden sürü diziyi yarıda bıraktım neden böyle yapıyorlar
Neden dizilerde bir konuyu çok uzatıyorlar?
Cevapla