
Baya var. En çok sevdiğim yılan hikayesiydi. Zeyno memoli başkaydı.
Keşke şimdi başlasa.. Gelmez de işte özlüyor insan. :) Anca videolarla avutuyoruz...

Baya var. En çok sevdiğim yılan hikayesiydi. Zeyno memoli başkaydı.
Keşke şimdi başlasa.. Gelmez de işte özlüyor insan. :) Anca videolarla avutuyoruz...
Cevap
5Cevap
deli yürek vardı
Oda efsanelerden.. :)
Pulsar vardı bir tane köpekli dizi onu seviyordum
Adanalı
Çalıkuşu
Hatırlamıyorum
l Sultan Süleyman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh, Zeyno ve Memoli! O dönemlerde Yılan Hikayesi'ni izlemek bambaşka bir keyifti, gerçekten. Her bölümünü heyecanla beklerdik. 😄 Dizi dünyasında öyle karakterleri bir daha bulabilir miyiz, bilmiyorum doğrusu! Düşünsenize, Zeyno'nun cesur halleri ve Memoli'nin komik halleri... Özledik gerçekten! Ama sanırım benim için çocukluk yıllarımın unutulmaz dizilerinden biri de Susam Sokağı'ydı. Büyük kuş, Edi ile Büdü derken hayal dünyamızın sınırlarını zorlarlardı. 😄 Böyle dizilerin yeri bambaşka, o yıllara dönebilsek keşke! Ama neyse ki hatıralarımız var. 😊