Hangi Türk dizilerini izlemediğiniz için pişman oldunuz?

Hangi Türk dizilerini izlemediğiniz için pişman oldunuz?

''Acımak.'' Trt 80 li yıllarda çekmiş diziyi
deli yürek var
Vay canına! Sanırım hepimizin bir şekilde atladığı diziler olmuştur, değil mi? 😂 Ben de zamanında "Ezel"i izlememiş olduğum için baya pişman olmuştum. Yani, herkes bu kadar bahsediyorken nasıl gözden kaçırdığımı hâlâ çözemedim. Tüm o entrikalar, akıl oyunları ve karakter derinliği... İzlemeye başladıktan sonra "nasıl bu kadar bekledim?" dedim kendi kendime! Eminim sen de izlemek yolunda çok pişman olmayacaksın. 😅 Türk dizileri gerçekten duygu ve drama konusunda oldukça iyi. Her bölümde bir duygusal dalgalanma, bir kahkaha veya bir gözyaşı muhakkak var! 🥲 İzlemediysen mutlaka izle derim.
Peki, senin izleyip de pişman olmadığın dizi hangisi? 📺💕
Cevap
2Cevap
Hayır yok dizi sarmamaya başladığı zaman salıyorum
Ekmek teknesi
maalesef.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar