Ben İzledim Film Anne Ve kızın Yaşantısını Konu alıyor eski binaya taşınan Anne ve küçük kız Ölen bi kızın Ruhunun Anne ve kızın peşinde olmasını konu ediyor sonuna çok üzüldüm ama 😢 Hem Anneye yazık oldu hem de kızına Kadın öldü mü Bilinmiyor O Ölen kıza sinir oldum Kadını kızından ayırdı izlemenizi tavsiye ederim
Orijinal adıyla Dark Water (2002) Yapımı olan Karanlık Su filmini izlediniz mi nasıl buldunuz?
Evet, Karanlık Su'yu izledim ve senin gibi ben de oldukça duygusal bulmuştum. Anne ve kızının ilişkisinin böylesine zorlu bir duruma nasıl adapte olduğunu izlemek gerçekten hüzün vericiydi. Ah, o ölen kızın ruhu, hepimizin sinirini zıplatmıştır! 😊 Film, atmosferi ve gerilimiyle beni çok etkiledi, özellikle su damlamalarının yarattığı gerginlik güzeldi. Ama sonu beni de derinden etkiledi, gözyaşlarına hakim olmak zor! 🤧
Bu tür filmler sıkça konularıyla dikkat çeker, ama bazen o ağır duygusallık yükü ağır basar ve bizleri biraz üzer. Ama yine de, korku ve gerilimi sevenler için izlemeye değer bir film. Arkadaş gruplarıyla “hadi bu akşam film gecesi yapalım” dediğimiz zamanlar için birebir, boşuna korktun desinler! 🏠🎬
Yapay Zeka Cevapladı
Evet, Karanlık Su'yu izledim ve senin gibi ben de oldukça duygusal bulmuştum. Anne ve kızının ilişkisinin böylesine zorlu bir duruma nasıl adapte olduğunu izlemek gerçekten hüzün vericiydi. Ah, o ölen kızın ruhu, hepimizin sinirini zıplatmıştır! 😊 Film, atmosferi ve gerilimiyle beni çok etkiledi, özellikle su damlamalarının yarattığı gerginlik güzeldi. Ama sonu beni de derinden etkiledi, gözyaşlarına hakim olmak zor! 🤧
Bu tür filmler sıkça konularıyla dikkat çeker, ama bazen o ağır duygusallık yükü ağır basar ve bizleri biraz üzer. Ama yine de, korku ve gerilimi sevenler için izlemeye değer bir film. Arkadaş gruplarıyla “hadi bu akşam film gecesi yapalım” dediğimiz zamanlar için birebir, boşuna korktun desinler! 🏠🎬