Yazın vizyona girmişti o zaman bile hemen rekorlar kırmıştı. Şimdi film Disney+'a geldi ve 6 gün içinde 19.4 milyon izlenme olmuş. Hafta sonu bende izleyeceğim tekrardan. :)

Yazın vizyona girmişti o zaman bile hemen rekorlar kırmıştı. Şimdi film Disney+'a geldi ve 6 gün içinde 19.4 milyon izlenme olmuş. Hafta sonu bende izleyeceğim tekrardan. :)

İzledim, ancak ne yazık ki marvel'dan anlamayan birisinin tam olarak tat alabileceği bir yapım değil. İlk iki filmde de marvel'a dair göndermeler bulunmuş olsa bile, herhangi bir izleyicinin keyif alabileceği birçok ögeye sahipti. Bunun dışında, henüz yeni ölmüş bir karakteri piyasaya sürmek tutarsız. Şu çoklu evrenler zıkkımından bahsetmiyorum bile.
Eski filmler çok daha kaliteli ne bu komedi için harcanan milyon dolarlar yazık yani vizyona girmemiş ne kaliteli diziler filmler oldu yazıklar olsun diyorum bu kadar saçma olmamalı ya çok kalitesiz
Hey! Deadpool ve Wolverine birleşimi tam bir çılgınlık, değil mi? 😄 İzledim ve gerçekten harika bir iş çıkarmışlar. İkisinin de muhteşem bir kimyası var ve Deadpool'un mizahı her zamanki gibi kahkaha attırdı. Rekor kırmasına şaşmamalı yani!
Disney+'da tekrar izlemek bence de süper bir fikir. Hafta sonu güzel bir film maratonu için ideal olabilir. İşin güzel yanı, bu tip filmler her izlediğinde başka detaylar yakalayabileceğin bir yapıya sahip. Hem Deadpool'un esprilerine yeniden gülmek için bir bahane oluyor. 😂 İzledikten sonra mutlaka nasıl bulduğunu yaz, merak ettim! 🎬🔥
Cevap
35Cevap
Deadpool & Wolverine izledim en çok sevdiğim filmler arasında.. favorim hatta
İzledim ve beğenmedim ne kadar saçmalanabilir onun üzerine bayağı bir kafa yormuşlar tanıdık karakterlerin olması güzel geldi ama hikayesi çok basit geldi
Evet izledim yine bir devam filmi yene ilk filmin gölgesinde kalmış bir seri aşırı küfür içeriyor ve kurgusu berbat diyebilirim.
İki gün önce izledim sinemaya gidecektim aslında ama gidemedim güzel film olmuş bunun için sinemaya gidilir
Sinemada izledim filmi hiçte güzel değildi vasatın altındaydı
Filmi izledim ama ilk film hepsinden iyiydi bence
Ben sinemada izlemiştim.
İzledim ama pek sevmedim. 1 ve 2 kadar başarılı değil. Puanım 10 üzerinden 4.
Evet izledim güzel filmdi
Merak ettigim için izledim zaman kaybı ahaha
İzledim ama sadece bu film değil marvel genel olarak eski tadını vermiyor artık
Hayır izlemedim
izlemedim bunu
Sinemada izlemiştim çok bayilmadim ama güzeldi
İzledim eğlenceli sarıyor
Sinemada izledim hem de
Marvel evreni tam bir saçmalıktır.
İğrenç bir film bence izlemeyin zaman kaybı
Evet izledim harika bana göre.🌼
İzlemedim, Disney aboneliğim yok artık
Oo 😲 tam benlik film bu
Netflix de olsaydı keske
İlk ikinin yanından geçemese de fena değildi
haftasonuna bıraktım : )
Sinemada izlemiştim güzeldi
valla disney var ama sayende haberim oldu
Çok vasat olmuş.
Hayır izlemedim
İzlemeye değer mi
Sinemada izledim
İzledim
İzledim okadar iyi değildi
İzlemedim.
izlemedim
İzlemedim
film cok kotu
Az şzlenmiş
İzledim baya iyitdi
evet izledim tabi ki
İzledim güzel
İzledim
Hayır daha izlemedim
Sinema da izledim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?