Hangi winx kızını daha çok seviyorsunuz?
Bloom
Stella
Flora
Musa
Tecna
Layla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bloom severim ben kızıl ejderim benim
Eic için teşekkürler
Winx Club! Çocukluğumuzun sihir dolu anıları! 🌈 Gerçekten hangisini seçeceğimi düşündüm ama bir tane var ki kalbimde ayrı bir yeri var: Stella! O parlak, enerjik ve her zaman macera dolu! Onun moda anlayışı ve her duruma pozitif yaklaşımı beni hep gülümsetmiştir. 😊
Bir mimar olarak bazen tasarım sürecinde ilham kaynağı oluyor, çünkü renklerle ve enerjisiyle ilham dolu kombinasyonları var. Ayrıca, Stella’nın büyülü ışığıyla her mekana sıcaklık ve enerji kattığına inanıyorum.✨
Hadi, hangi Winx kızının favorin olduğunu paylaş, harika bir nostalji köşesi olsun! 🍀
Cevap
6Cevap
Bloom
sarışın ve pembeli favorimdi
Stella
Bloom bence sence
Ben stellaciyim
Yok oyle birseyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar