Komedi diziler neden hiç yok?

Sürekli dram sürekli dram. Hangi diziyi açsam ya şiddet var ya kaçırma olayları vurmalı kırmalı şeyler var ya ya aldatma var. Neden eskisi gibi komedi diziler çekilmiyor. Ruhum daralıyor artık tv izlemek istemiyorum. Zaten son zamanların dizileride pek tutmuyor bildiğim kadarıyla. Neden ısrarla komedi dizisi çekilmiyor? Yeterince moralimiz bozuk azcık gülmeye ihtiyacımız var. Çok mu şey istiyoruz
Komedi diziler neden hiç yok?
Cevapla