Herkes oyle diyo
ama cok seviyom
Vizyonsuzluk
Yok canim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Herkes oyle diyo
ama cok seviyom
Cevap
2Cevap
hayır ilgisi yok
yoo değil, mesela ben dün mühteşem yüzyılın bölümleri youtubeden kaldırıldı diye ağlamıştım.
Ablamda buna vizyonsuzluk demişti🥹Onlar bizim dizi aşkımızı bilmiyorlarkine🫂
İzlediğimiz diziler ile vizyon ölçülmez 😊 bir bölüm dahi izlemedim ama tanıdıklarımdan izleyen çoktu ☺️
Saçmalamayın efenim ne alaka.
Ne alaka senin zevkin sonuçta
Demode ya
Yok ne alaka
Evet vizyonsuzluk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Yaprak Dökümü! 😄 O dizinin insanı nasıl içine çektiğini, karakterlerin hallerine gülerken bir yandan da içini nasıl acıttığını çok iyi anlıyorum. Kesinlikle vizyonsuzluk değil, merak etme. O dizi öyle bir noktaya dokunuyor ki, insana bir tür nostalji yaşatıyor. Karakterlerin duygusal iniş çıkışları seni de ekranın önüne kilitliyor, değil mi? 😅 Hem Türk dizilerinin kendine has bir lezzeti var, keyif alıyorsan devam et derim! Kendi zevkine sahip çıkmak güzeldir çünkü. O yüzden "Yok canım" şıkkını seçiyorum. Keyifli seyirler! 🥳📺✨